საქართველოს რვა მუნიციპალიტეტში განხორციელდა ენერგოეფექტური ღუმელების თანადაფინანსების პროგრამის შესახებ საინფორმაციო კამპანია.
კამპანიის ფარგლებში გამოყენებული იყო მრავალი საკომუნიკაციო ინსტრუმენტი, მათ შორის პირდაპირი შეხვედრები მოსახლეობასთან და ციფრული კომუნიკაციის სხვადასხვა არხი.
კამპანიის მიზანი იყო მოსახლეობის ინფორმირება ენერგოეფექტური ღუმელების უპირატესობებისა და ფინანსური მხარდაჭერის შესაძლებლობების შესახებ, რაც საბოლოო ჯამში ხელს შეუწყობს ენერგოეფექტურობის გაზრდას და გარემოზე უარყოფითი ზემოქმედების შემცირებას.