On May 3rd,  one of the most large-scaled event Wings for Life World Run was held for the second time in Kakheti.

Participants from 34 different countries started to run at the same time. With 5000 registered participants, over 3550 participants were at the start line in Kakheti.  Winner among women was Linda Van Flitt?? ( 32, 01 km) and winner among men was Aanatoly Olenikov (57, 39km).



100% of money raised for the event will be transferred to the Wings for Life Fund. PR and Marketing Communications Company GEPRA was partner and supporter of WFL 2015.

 





ნამუშევრები

  • სატესტო ნამუშევარი

     

  • სატესტო ნამუშევარი (2)

     

  • სატესტო ნამუშევარი (3)

     

ამბები

სიახლე
ბლოგი
ღონისძიებები
  • დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტ
  • დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტ

     

    დადიანების სასახლეების ისტორიულ-აქიტექტურულ მუზეუმში, USAID-ის ადამიანური და ინსტიტუციური შესაძლებლობების განვითარების პროექტის ფარგლებში USAID Georgia HICD Activity-ის, მუზეუმის ადმინისტრაციისა და საკონსულტაციო ორგანიზაცია ჯეპრას წარმომადგენლებთან.
     
    სამუშაო შეხვედრის თემა იყო დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტი, სადაც განხილულ იქნა სიტუაციის ანალიზის დოკუმენტი. ასევე, განისაზღვრა ზოგადი ხედვა და პოზიციონირება და ერთობლივად მომზადდა საკომუნიკაციო სვოტ ანალიზი.
  • „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია
  • „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია

     

    USAID Georgia HICD Activity-ის მხარდაჭერით, ჯეპრამ სამცხე-ჯავახეთის მთავარი ტურისტული დანიშნულების ადგილის, „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია გამართა.
     
    ღონისძიებას ადგილობრივი ხელისუფლების, ახალციხის საზოგადოების, მედიის, ტურისტული კომპანიების, HoReCa სექტორის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ, ასევე კვების ბლოგერები და სხვა ინფლუენსერები.
     
    „ახალციხის ციხის“ მარკეტინგული კომუნიკაციის გაძლიერების პროექტის მიზანია, ერთი მხრივ ციხის, როგორც რეგიონის მთავარი დანიშნულების ადგილის მარკეტინგული კომუნიკაციის გაუმჯობესება, ხოლო მეორე მხრივ, ახალციხის მუნიციპალიტეტის და სამცხე-ჯავახეთის რეგიონის ტურისტული პოტენციალის ზრდა.
  • გურჯაანში პირველად საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი IYF გაიმართა
  • გურჯაანში პირველად საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი IYF გაიმართა

     

    გურჯაანში პირველად, საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი გაიმართა, რომლის მიზანიც ქართველი და ევროპელი ახალგაზრდების დაახლოება, მათი გამოცდილების გაზიარების შესაძლებლობა, მუნიციპალური ახალგაზრდობის პოპულარიზაცია, მათი გააქტიურება და განვითარების ხელშეწყობა იყო.
     
    წელს ფორუმს, 200 მონაწილე ჰყავდა მთელი საქართველოდან და ევროპის 7 ქვეყნიდან, რომლის ფარგლებშიც საუკეთესო სპიკერები და ინტელექტუალური თამაშის გუნდი გამოვლინდა.
    გურჯაანის საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი, ყოველწლიურ სახეს მიიღებს და უფრო ფართო მასშტაბით ჩატარდება.

კორპორაციული პასუხისმგებლობა