On May 8th, Public Relations Structural Units of Kyrgyzstan Government Heads visited GAU PR School. Representatives of Georgian-American University’s administration, PR School lecturers and students attended the meeting.

During the visit, guests had a meeting with the president of the university Michael Cowgill and they also listened to the presentation regarding PR School, it’s history and directions. At the end of the visit, Head of the delegation, Press Secretary of the Premier Minister , Head of Informational and Political Dep. of Government of Kyrgyzstan, Gulnara Toralieva, made a report for the students and guests attending the meeting, regarding the situation in Kyrgyzstan in terms of communications between people and government.



View Photos





ნამუშევრები

  • სატესტო ნამუშევარი

     

  • სატესტო ნამუშევარი (2)

     

  • სატესტო ნამუშევარი (3)

     

ამბები

სიახლე
ბლოგი
ღონისძიებები
  • დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტ
  • დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტ

     

    დადიანების სასახლეების ისტორიულ-აქიტექტურულ მუზეუმში, USAID-ის ადამიანური და ინსტიტუციური შესაძლებლობების განვითარების პროექტის ფარგლებში USAID Georgia HICD Activity-ის, მუზეუმის ადმინისტრაციისა და საკონსულტაციო ორგანიზაცია ჯეპრას წარმომადგენლებთან.
     
    სამუშაო შეხვედრის თემა იყო დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტი, სადაც განხილულ იქნა სიტუაციის ანალიზის დოკუმენტი. ასევე, განისაზღვრა ზოგადი ხედვა და პოზიციონირება და ერთობლივად მომზადდა საკომუნიკაციო სვოტ ანალიზი.
  • „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია
  • „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია

     

    USAID Georgia HICD Activity-ის მხარდაჭერით, ჯეპრამ სამცხე-ჯავახეთის მთავარი ტურისტული დანიშნულების ადგილის, „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია გამართა.
     
    ღონისძიებას ადგილობრივი ხელისუფლების, ახალციხის საზოგადოების, მედიის, ტურისტული კომპანიების, HoReCa სექტორის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ, ასევე კვების ბლოგერები და სხვა ინფლუენსერები.
     
    „ახალციხის ციხის“ მარკეტინგული კომუნიკაციის გაძლიერების პროექტის მიზანია, ერთი მხრივ ციხის, როგორც რეგიონის მთავარი დანიშნულების ადგილის მარკეტინგული კომუნიკაციის გაუმჯობესება, ხოლო მეორე მხრივ, ახალციხის მუნიციპალიტეტის და სამცხე-ჯავახეთის რეგიონის ტურისტული პოტენციალის ზრდა.
  • გურჯაანში პირველად საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი IYF გაიმართა
  • გურჯაანში პირველად საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი IYF გაიმართა

     

    გურჯაანში პირველად, საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი გაიმართა, რომლის მიზანიც ქართველი და ევროპელი ახალგაზრდების დაახლოება, მათი გამოცდილების გაზიარების შესაძლებლობა, მუნიციპალური ახალგაზრდობის პოპულარიზაცია, მათი გააქტიურება და განვითარების ხელშეწყობა იყო.
     
    წელს ფორუმს, 200 მონაწილე ჰყავდა მთელი საქართველოდან და ევროპის 7 ქვეყნიდან, რომლის ფარგლებშიც საუკეთესო სპიკერები და ინტელექტუალური თამაშის გუნდი გამოვლინდა.
    გურჯაანის საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი, ყოველწლიურ სახეს მიიღებს და უფრო ფართო მასშტაბით ჩატარდება.

კორპორაციული პასუხისმგებლობა