2004 წლის 19-26 ნოემბერს, თბილისში გაიმართა ტრენინგი ტრენერებისათვის და კონსულტანტებისათვის თემაზე "ეფექტური კომუნიკაცია ადგილობრივი მმართველობისათვის". აღნიშნული ტრენინგის ორგანიზატორი გახლდათ არასამთავრობო ორგანიზაცია "პარტნიორები - საქართველო". პროექტი მიმდინარეობდა პოლონეთის საგარეო საქმეთა სამინისტროს ფინანსური მხარდაჭერით. ტრენინგს უძღვებოდნენ "პარტნიორები - პოლონეთის" წარმომადგენლები ილონა ილოვიეცკა-ტანსკა და მაჩეი ტანსკი. საკონსულტაციო ჯგუფ ”ჯეპრას” მხრიდან ტრენინგს დაესწრენ და შესაბამისი სერთიფიკატი მიიღეს ორგანიზაციის დირექტორმა სოსო გალუმაშვილმა და საზოგადოებასთან ურთიერთობების მენეჯერმა კახა მაღრაძემ.

ნამუშევრები

  • სატესტო ნამუშევარი

     

  • სატესტო ნამუშევარი (2)

     

  • სატესტო ნამუშევარი (3)

     

ამბები

სიახლე
ბლოგი
ღონისძიებები
  • დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტ
  • დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტ

     

    დადიანების სასახლეების ისტორიულ-აქიტექტურულ მუზეუმში, USAID-ის ადამიანური და ინსტიტუციური შესაძლებლობების განვითარების პროექტის ფარგლებში USAID Georgia HICD Activity-ის, მუზეუმის ადმინისტრაციისა და საკონსულტაციო ორგანიზაცია ჯეპრას წარმომადგენლებთან.
     
    სამუშაო შეხვედრის თემა იყო დადიანების სასახლეების მარკეტინგული და საკომუნიკაციო შესაძლებლობების განვითარების პროექტი, სადაც განხილულ იქნა სიტუაციის ანალიზის დოკუმენტი. ასევე, განისაზღვრა ზოგადი ხედვა და პოზიციონირება და ერთობლივად მომზადდა საკომუნიკაციო სვოტ ანალიზი.
  • „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია
  • „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია

     

    USAID Georgia HICD Activity-ის მხარდაჭერით, ჯეპრამ სამცხე-ჯავახეთის მთავარი ტურისტული დანიშნულების ადგილის, „ახალციხის ციხის“ განახლებული ბრენდისა და მარკეტინგული და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის პრეზენტაცია გამართა.
     
    ღონისძიებას ადგილობრივი ხელისუფლების, ახალციხის საზოგადოების, მედიის, ტურისტული კომპანიების, HoReCa სექტორის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ, ასევე კვების ბლოგერები და სხვა ინფლუენსერები.
     
    „ახალციხის ციხის“ მარკეტინგული კომუნიკაციის გაძლიერების პროექტის მიზანია, ერთი მხრივ ციხის, როგორც რეგიონის მთავარი დანიშნულების ადგილის მარკეტინგული კომუნიკაციის გაუმჯობესება, ხოლო მეორე მხრივ, ახალციხის მუნიციპალიტეტის და სამცხე-ჯავახეთის რეგიონის ტურისტული პოტენციალის ზრდა.
  • გურჯაანში პირველად საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი IYF გაიმართა
  • გურჯაანში პირველად საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი IYF გაიმართა

     

    გურჯაანში პირველად, საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი გაიმართა, რომლის მიზანიც ქართველი და ევროპელი ახალგაზრდების დაახლოება, მათი გამოცდილების გაზიარების შესაძლებლობა, მუნიციპალური ახალგაზრდობის პოპულარიზაცია, მათი გააქტიურება და განვითარების ხელშეწყობა იყო.
     
    წელს ფორუმს, 200 მონაწილე ჰყავდა მთელი საქართველოდან და ევროპის 7 ქვეყნიდან, რომლის ფარგლებშიც საუკეთესო სპიკერები და ინტელექტუალური თამაშის გუნდი გამოვლინდა.
    გურჯაანის საერთაშორისო ახალგაზრდული ფორუმი, ყოველწლიურ სახეს მიიღებს და უფრო ფართო მასშტაბით ჩატარდება.

კორპორაციული პასუხისმგებლობა