კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს მიერ წარმოებული არაგაზირებული წყლის ბრენდი „ბაკურიანი“ ბაზარზე ახალი პროდუქტით გამოჩნდა. კამპანიის ფარგლებში მომზადდა ვიდეოები ცნობილი პედიატრების მონაწილეობით #რჩევებიმშობლებს.
მნიშვნელოვანია, რომ 2020 წელს, იშვიათი დაავადებების დღეს პრიორიტეტად გამოცხადებული დაავადების – სპინალური კუნთოვანი ატროფიის (სკა) მკურნალობა 2022 წლიდან ხელმისაწვდომი გახდა. მკურნალობის დაფინანსებას წინ უძღოდა საინფორმაციო კამპანია „გამაძლიერე“, რომელიც „ჯეპრამ“ განახორციელა.
კამპანიის მიზანია ონკოლოგიური პაციენტებისა და ექიმებისთვის იმის შეხსენება, რომ ფილტვის კიბოს დიაგნოზი განაჩენი არ არის და შეიძლება მასზე გამარჯვება სწორი, დროული დიაგნოსტიკისა და პაციენტზე მორგებული მკურნალობის გამოყენებით.
მედიასემინარზე მედიაკონკურსი გამოცხადდა თემაზე „ფილტვის კიბოზე პერსონალიზებული გამარჯვება“, კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეეძლო საქართველოში მომუშავე ყველა ჟურნალისტს.
ღონისძიება მიზნად ისახავდა დაავადების შესახებ ცნობიერების ამაღლებასა და პროფილაქტიკური მკურნალობის ეფექტურობასთან დაკავშირებით ინფორმაციის გაცვლა-გაზიარებას.
სამყაროში, სადაც დისტანცირებული და იზოლირებული ცხოვრება ნორმად იქცა, წინა პლანზე გადმოინაცვლა თანადგომის და მხარდაჭერის მნიშვნელობამ.
მიმდინარე ცვლილებების ფონზე, ადამიანებს ხშირად გვავიწყდება რამდენად დაკავშირებულები ვართ ერთმანეთთან, რამდენად საჭიროები – ერთმანეთის განვითარების გზაზე, როგორი აუცილებელია მუდმივად გავახსენოთ ერთმანეთს, რომ ყველა ჩვენგანს უსაზღვრო შესაძლებლობლები აქვს, რითიც სამყარო შეგვიძლია შევცვალოთ უკეთესობისკენ. ჩვენ აქ სწორედ ამისთვის ვართ. ჯეპრა აძლიერებს!
საინფორმაციო კამპანიის ფარგლებში ხორციელდება აქტივობები ადგილობრივი მოსახლეობისთვის, მედიისთვის და სხვადასხვა დაინტერესებული მხარეებისთვის.
ღონისძიებაში მონაწილეობა ონკოლოგიის თითქმის ყველა მიმართულების ექსპერტმა, პაციენტებმა, ონკოსაზოგაგოების, საქართველოში, მედიის და დაავადებათა კონტროლის ეროვნული ცენტრის წარმომადგენლებმა მიიღეს.
რაჭაში, სამუშაო შეხვედრა გაიმართა თემაზე – “შოვის პროექტის მნიშვნელობა რეგიონის განვითარებაში”. პროექტის ხელმძღვანელმა, ირაკლი ფაილოძემ კურორტის ერთიანი კონცეფციით განვითარების მნიშვნელობასა და სამომავლო პერსპექტივებზე ისაუბრა.
კამპანიის ვიზუალიაზაცია და სოციალური მედიისთვის კონტენტის მომზადება ჯეპრამ უზრუნველყო.
მსოფლიოში ანალოგიური შეფუთვები განსაკუთრებით აქტუალური COVID-19-ის პანდემიის ფონზე გახდა.
ვიდეოს მიზანია ეფეს საქართველოს შესახებ დეტალური ინფორმაციის კომუნიკაცია, როგორც თანამშრომლებში, ისე მომხმარებლებში, პარტნიორებში და სტეიქჰოლდერებში.
იუნესკომ 2016 წლის 30 ნოემბერს „ქართული ანბანის სამივე სახეობის ცოცხალი კულტურა“ არამატერიალური კულტურული მემკვიდრეობის წარმომადგენლობით ნუსხაში შეიტანა, სწორედ ამ ფაქტის 5 წლის საიუბილეოდ დაიგეგმა სამი სახეობის შრიფტის წარდგენა
მარო მაყაშვილის, ანა კალანდაძის და ელენე ახვლედიანის ხელნაწერების მოწოდებისთვის, ჯეპრა მადლობას საქართველოს ეროვნულ არქივს, ლიტერატურის მუზეუმსა და ხელოვნების სასახლეს.
საქართველოს ეროვნული არქივის, ჯეპრას და კალიგრაფ დავით მაისურაძის თანამშრომლობით შექმნილი ახალი შრიფტის „საზედაო-ს“ წარდგენა ეროვნული არქივის საგამოფენო პავილიონში 14 აპრილს, დედაენის დღეს გაიმართა.
ამიერიდან, პიარსკოლაში სწავლა ჰიბრიდულ ფორმატში გაგრძელდება, რაც ნიშნავს, რომ ონლაინ სწავლის მსურველები დისტანციურ რეჟიმში კვლავ შეძლებენ დასწრებას.
ორწლიანი პაუზის შემდეგ ტრადიცია აღდგა და კურსდამთავრებულებს დიპლომები პირადად გადავეცით.
ზუსტად 20 წლის წინ, 2002 წელს ჯეპრამ პირველი შეკვეთა არქიტექტურისა და სამშენებლო მენეჯმენტის კომპანია „არსისგან“ მიიღო. ხილიანის დიდი კედლის მოხატვის კომპლექსურ პიარ კამპანიას ფართო საზოგადოებრივი რეზონანსი და მედია გამოხმაურება მოჰყვა.