კომუნიკაციისა და მარკეტინგის გრძელვადიანი სტრატეგიის შემუშავების პროექტი ,,ზუგდიდის დადიანების სასახლეთა ისტორიულ-არქიტექტურული მუზეუმისთვის“

ჯეპრამ USAID საქართველოს ადამიანური და ინსტიტუციური შესაძლებლობების განვითარების (HICD) პროექტის ფარგლებში, დადიანების სასახლეთა ისტორიულ-არქიტექტურულ მუზეუმისთვის საკომუნიკაციო და მარკეტინგული სტრატეგია და სამოქმედო გეგმა მოამზადა. პროექტის ფარგლებში ასევე მომზადდა ტურისტული პაკეტები, დამზადდა საპრომოციო ვიდეო კლიპები და სასახლის ადმინისტრაციის თანამშრომლებს ჩაუტარდათ ტრენინგები ტურისტული პაკეტების მენეჯმენტისა და ციფრული კომუნიკაციის მიმართულებით.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *