შეხვედრა კომუნიკაციისა და მარკეტინგის გრძელვადიანი სტრატეგიის შემუშავებას ეძღვნებოდა. ადგილობრივი მდგომარეობის ანალიზის, საერთაშორისო პრაქტიკის განხილვისა და საინფორმაციო სივრცის კვლევის წარდგენის შემდეგ, დისკუსიის შედეგად კომუნიკაციის სტრატეგიის ძირითადი ელემენტები განისაზღვრა.
ღონისძიება “USAID”-სა და “GRDA”-ს საერთო პროექტის ფარგლებში გაიმართა, რომლის მიზანი “საქართველოს კურორტების განვითარების სააგენტოს” ფართო აუდიტორიასთან კომუნიკაციის ადგილობრივ და საერთაშორისო დონეებზე განვითარებაა.