საქართველოს კურორტების განვითარების სააგენტოში” სტრატეგიული დაგეგმვის სამუშაო შეხვედრა გაიმართა

შეხვედრა კომუნიკაციისა და მარკეტინგის გრძელვადიანი სტრატეგიის შემუშავებას ეძღვნებოდა. ადგილობრივი მდგომარეობის ანალიზის, საერთაშორისო პრაქტიკის განხილვისა და საინფორმაციო სივრცის კვლევის წარდგენის შემდეგ, დისკუსიის შედეგად კომუნიკაციის სტრატეგიის ძირითადი ელემენტები განისაზღვრა.

ღონისძიება “USAID”-სა და “GRDA”-ს საერთო პროექტის ფარგლებში გაიმართა, რომლის მიზანი “საქართველოს კურორტების განვითარების სააგენტოს” ფართო აუდიტორიასთან კომუნიკაციის ადგილობრივ და საერთაშორისო დონეებზე განვითარებაა.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *