ჩვენთან მუშაობის უპირატესობები

კარიერული განვითარება
ჯეპრაში კარიერული განვითარების გზა კომპეტენციის მოდელს ეყრდნობა. ჩვენი თანამშრომლები კომპანიასთან ერთად იზრდებიან და ვითარდებიან. სხვა რომელ კოპანიაში გსმენიათ, რომ თანამშრომელთა 40%-ს კარიერა სტაჟირებით დაეწყო და შემდგომში წამყვანი პოზიციები დაეკავებინა.
ტრენინგები და კონფერენციები
ჯეპრა თავის სფეროში თანამედროვე ტენდენციებსა და სიახლეებს ყოველთვის თვალს ადევნებს და მხარს უჭერს თანამშრომლებს საინტერესო ტრენინგებისა და კონფერენციებზე დასწრებაში. თანამშრომელი კი, თავის მხრივ, ტრენინგზე მიღებულ ცოდნას მთლიან გუნდს უზიარებს.
მენტორინგის პროგრამა
ჩვენი თანამშრომლები ყოველთვის მზად არიან ცოდნისა და გამოცდილების გაზიარებისათვის. არ გამოტოვო შანსი ისწავლო წამყვანი სპეციალისტების მაგალითებზე.
მოქნილი სამუშაო გრაფიკი
ჯეპრელებს თავის თავზე პასუხისმგებლობის აღების არ ეშინიათ და თავად გეგმავენ თავის სამუშაო დღეს. ხელმაძღვანელობა კი ენდობა, რომ სამუშაო შესრულდება დროულად და ხარისხიანად!
საახალწლო შვებულება
საახალწლო პერიოდი ხომ ყველაზე ზღაპრული და სიურპრიზებით სავსეა წლის განმავლობაში. ჯეპრაც თავის თანამშრომლებს სიურპრიზის გარეშე არ ტოვებს და საახალწლო არადადეგებს ჩუქნის! გაატარე ახალი წლის პირველი კვირა შენს ოჯახსა და მეგობრებთან ერთად და ბედნიერი დაუბრუნდი სამსახურს!
თანამშრომელთა ჩართულობა
ჩვენთან თითოეული ადამიანის აზრი მნიშვნელოვანია. კომპანიაში ტარდება ყოველ კვირეული და კვარტალური სტრატეგიული შეხვედრები, რომელზეც მნიშვნელოვანი გადაწყვიტილებების მიღება ერთობლივად ხდება. ჩვენ ერთად ვქმნით ჯეპრას!
ჯეპრაში კარიერული განვითარების გზა კომპეტენციის მოდელს ეყრდნობა. ჩვენი თანამშრომლები კომპანიასთან ერთად იზრდებიან და ვითარდებიან. სხვა რომელ კოპანიაში გსმენიათ, რომ თანამშრომელთა 40%-ს კარიერა სტაჟირებით დაეწყო და შემდგომში წამყვანი პოზიციები დაეკავებინა.

შემოგვიერთდით

image
სტაჟირების პროგრამა
ყველა სტუდენტში ჯეპრა ხედავს ინდივიდუალურობას, ხოლო რეკრუტინგის პროცესს განიხილავს, როგორც საერთო თავგადასავალს. მზად ვართ კარი გავუღოთ იმ სტუდენტებს და კურსდამთავრებულებს, რომელთაც აქვთ სურვილი გაიღრმავონ თავიანთი ცოდნა საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების სფეროში და მიიღონ მნიშვნელოვანი გამოცდილება.
მიიღე შეტყობინება ვაკანსიის შესახებ

ვაკანსია

ასისტენტი - Associate level 1


პოზიცია: ასისტენტი (Associate level 1)
ადგილმდებარეობა: საქართველო, თბილისი, ალექსიძის №3
სამუშაოს ტიპი: ყოველ დღე შაბათ-კვირის გარდა, (საჭიროების შესაბამისად, საგანმანათლებლო პროცესთან შეთავსებით)
ანაზღაურება: 1000 Gel (Net)

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კვლევის ჩატარება და მონაცემების შეგროვება კლიენტის ინდუსტრიებზე, ბაზრებსა და კონკურენტებზე. მონაცემთა ანალიზში, ორგანიზაციულ დიაგნოსტიკაში დახმარება ტენდენციების, შესაძლებლობებისა და პოტენციური გამოწვევების გამოსავლენად
** პროექტის მართვაში მონაწილეობის მიღება და პროექტით გათვალისწინებული დოკუმენტების შემუშავება
** კლიენტებისთვის მასალების, ანგარიშებისა და პრეზენტაციების მომზადება
** პროექტების ფარგლებში მონაცემთა შეგროვება, ანალიზი და რეკომენდაციების ფორმულირება
** კლიენტებთან კომუნიკაცია/ურთიერთობა
** სატენდერო წინადადებების, ტენდერების და ფასების სტრატეგიების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება
** შიდა ორგანიზაციული სისტემების განვითარების ხელშეწყობა
** სამუშაო ეთიკისა და მაღალი პროფესიული სტანდარტების დაცვა
** დეპარტამენტის ფუნქცია-მოვალეობების ფარგლებში, სხვა დაკისრებული დავალებების შესრულება

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება: ბიზნეს ადმინისტრირება, მენეჯმენტი (მისაღებია აღნიშნული მიმართულებების დამამთავრებელი კურსის სტუდენტიც)
** ენები: ქართული ენაზე ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის სრულყოფილი უნარები, ინგლისური ენის ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის B2 დონზე ცოდნა
** კომპიუტერული პროგრამები: MS Office Word, MS Excel, MS Power Point პროგრამების კარგად ცოდნა
** საჭირო ცოდნა: საკონსულტაციო პროცესების, ბიზნესის განვითარების და სტრატეგიული დაგეგმვის საბაზისო ცოდნა
** სამუშაო გამოცდილება (სასურველი): საკონსულტაციო, კვლევითი ან ბიზნესის განვითარების სფეროში სამუშაო გამოცდილება

საჭირო უნარები:

** ანალიტიკური და კვლევითი უნარები
** ძლიერი წერითი და პრეზენტაციული უნარები
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** დროის მართვის უნარი
** კეთილსინდისიერება და სანდოობა

შერჩევა ჩატარდება სამ ეტაპად:

** კანდიდატების რეზიუმეების გადარჩევა პოზიციისთვის განსაზღვრულ მოთხოვნებთან მიმართებით;
** პანელური გასაუბრების ჩატარება შერჩეულ კანდიდატებთან
** გასაუბრებაზე შერჩეულ კანდიდატებს მიეცემათ დავალება და ვადა დავალების პრეზენტაციისთვის

საბოლოო გადაწყვეტილება (დადებითი და უარყოფითი) კანდიდატს ეცნობება ელექტრონული ფოსტის საშუალებით.

კანდიდატების რეზიუმეების დამუშავება მოხდება მხოლოდ კონკურსის მიზნებისთვის და "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად.

მსურველებმა, მიმდინარე წლის 19 ოქტომბრის ჩათვლით, უნდა შეავსონ სააპლიკაციო ფორმის ყველა ველი და ატვირთონ რეზიუმე. კონკურსი მიმდინარეობს ე.წ. the rolling base-ის ფორმატით.


პოზიცია: ასისტენტი (Associate level 1)
ადგილმდებარეობა: საქართველო, თბილისი, ალექსიძის №3
სამუშაოს ტიპი: ყოველ დღე შაბათ-კვირის გარდა, (საჭიროების შესაბამისად, საგანმანათლებლო პროცესთან შეთავსებით)
ანაზღაურება: 1000 Gel (Net)

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კვლევის ჩატარება და მონაცემების შეგროვება კლიენტის ინდუსტრიებზე, ბაზრებსა და კონკურენტებზე. მონაცემთა ანალიზში, ორგანიზაციულ დიაგნოსტიკაში დახმარება ტენდენციების, შესაძლებლობებისა და პოტენციური გამოწვევების გამოსავლენად
** პროექტის მართვაში მონაწილეობის მიღება და პროექტით გათვალისწინებული დოკუმენტების შემუშავება
** კლიენტებისთვის მასალების, ანგარიშებისა და პრეზენტაციების მომზადება
** პროექტების ფარგლებში მონაცემთა შეგროვება, ანალიზი და რეკომენდაციების ფორმულირება
** კლიენტებთან კომუნიკაცია/ურთიერთობა
** სატენდერო წინადადებების, ტენდერების და ფასების სტრატეგიების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება
** შიდა ორგანიზაციული სისტემების განვითარების ხელშეწყობა
** სამუშაო ეთიკისა და მაღალი პროფესიული სტანდარტების დაცვა
** დეპარტამენტის ფუნქცია-მოვალეობების ფარგლებში, სხვა დაკისრებული დავალებების შესრულება

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება: ბიზნეს ადმინისტრირება, მენეჯმენტი (მისაღებია აღნიშნული მიმართულებების დამამთავრებელი კურსის სტუდენტიც)
** ენები: ქართული ენაზე ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის სრულყოფილი უნარები, ინგლისური ენის ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის B2 დონზე ცოდნა
** კომპიუტერული პროგრამები: MS Office Word, MS Excel, MS Power Point პროგრამების კარგად ცოდნა
** საჭირო ცოდნა: საკონსულტაციო პროცესების, ბიზნესის განვითარების და სტრატეგიული დაგეგმვის საბაზისო ცოდნა
** სამუშაო გამოცდილება (სასურველი): საკონსულტაციო, კვლევითი ან ბიზნესის განვითარების სფეროში სამუშაო გამოცდილება

საჭირო უნარები:

** ანალიტიკური და კვლევითი უნარები
** ძლიერი წერითი და პრეზენტაციული უნარები
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** დროის მართვის უნარი
** კეთილსინდისიერება და სანდოობა

შერჩევა ჩატარდება სამ ეტაპად:

** კანდიდატების რეზიუმეების გადარჩევა პოზიციისთვის განსაზღვრულ მოთხოვნებთან მიმართებით;
** პანელური გასაუბრების ჩატარება შერჩეულ კანდიდატებთან
** გასაუბრებაზე შერჩეულ კანდიდატებს მიეცემათ დავალება და ვადა დავალების პრეზენტაციისთვის

საბოლოო გადაწყვეტილება (დადებითი და უარყოფითი) კანდიდატს ეცნობება ელექტრონული ფოსტის საშუალებით.

კანდიდატების რეზიუმეების დამუშავება მოხდება მხოლოდ კონკურსის მიზნებისთვის და "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად.

მსურველებმა, მიმდინარე წლის 19 ოქტომბრის ჩათვლით, უნდა შეავსონ სააპლიკაციო ფორმის ყველა ველი და ატვირთონ რეზიუმე. კონკურსი მიმდინარეობს ე.წ. the rolling base-ის ფორმატით.