როგორ გამოვიყენოთ იზოლაცია სტრატეგიული განვითარებისთვის
22 მაისი 2020
როგორ გამოვიყენეთ იზოლაცია, ორგანიზაციის სტრატეგიული განვითარებისთვის? რა ღონისძიებები გავატარეთ ორგანიზაციაში, კრიზისის...
როგორ გამოვიყენოთ იზოლაცია სტრატეგიული განვითარებისთვის

22 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

როგორ გამოვიყენეთ იზოლაცია, ორგანიზაციის სტრატეგიული განვითარებისთვის? რა ღონისძიებები გავატარეთ ორგანიზაციაში, კრიზისის პერიოდში?

როგორ მოახდინეს თანამშრომლება ადაპტაცია ახალ სამუშაო პირობებთან? როგორ ვემზადებით პოსტპანდემიურ პერიოდთან შესახვედრად? 


ჯეპრას ონლაინდისკუსიის სტუმრები არიან ვლადიმერ მკერვალიშვილი უფლებები საქართველოს აღმასრულებელი დირექტორი, გიორგი მშვენიერაძე- GDI-ის თავმჯდომარე და სოფია გურგენიძე - USAID HICD 2020 პროგრამის წარმომადგენელი.


საქართველოს პოზიციონირება პოსტპანდემიურ სამყაროში: აქტუალური ტენდენციები
20 მაისი 2020
რამ განაპირობა ჩინეთის ეკონომიკის სიმძიმე და რა ახალი გეოეკონიმიკური ამოცანების დაძლევა სურს პოსტპანდემიურ პერიოდშიდეა...
საქართველოს პოზიციონირება პოსტპანდემიურ სამყაროში: აქტუალური ტენდენციები

20 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

რამ განაპირობა ჩინეთის ეკონომიკის "სიმძიმე" და რა ახალი გეოეკონიმიკური ამოცანების დაძლევა სურს პოსტპანდემიურ პერიოდში
დეალური შტორმი - კრიზისული ტრიადა - ჯანდაცვის, ეკონომიკისა და საერთაშორისო ურთიერთობების

რატომ და როგორ უნდა ისარგებლოს საქართველომ შეცვლილი გარემოებებით და სად არის ჩვენი ქვეყნის ადგილი ახალ რეალობაში რა არის "ეკონომიკური კეთილდრეობის ქსელი" და როგორ მოვხვდეთ აშშ-ს დაანონსებულ ახალ ფორმალურ თუ არაფორმალურ გაერთიანებებში

რა შანსები აქვს საქართველოს გლობალური ტრანსფორმაციის თანამედროვე მოთხოვნების შესასრულებლად და რა ამოცანები უნდა შეასრულოს ახალი ფუნქციების მოპოვებისთვის

ჯეპრას ონლაინდისკუსიის სტუმარია, ანალიტიკური ორგანიზაცია "ჯეოქეისი"-ს თავმჯდომარე, ვიქტორ ყიფიანი.

რესტარტი: შეხვედრა მარიამ ლაშხსა და ავთანდილ მღებრიშვილთან
20 მაისი 2020
ჯეპრა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის live-პროექტის „რესტარტის“ ფარგლებში, Სერიის მეხუთე შეხვედრა, ხუთშაბათს გაიმართებ...
რესტარტი: შეხვედრა მარიამ ლაშხსა და ავთანდილ მღებრიშვილთან

20 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის live-პროექტის „რესტარტის“ ფარგლებში, Სერიის მეხუთე შეხვედრა, ხუთშაბათს გაიმართება. ამჯერად გადაცემის სტუმრები არიან მარიამ ლაშხი, საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტო – GITA, კრეატიული დირექტორი, თავმჯდომარის მოადგილე და ავთანდილ მღებრიშვილი, ფაბლაბ ილიაუნის მენეჯერი.

თემა: „რესტარტიდან სტარტაპამდე“
დრო: 21 მაისი, 13:00 საათი

პროექტის შესახებ ვრცლად იხილეთ: https://bit.ly/2ywBku5

 

თოლია სახელად კორონა
19 მაისი 2020
თუ გადავრჩით, მოხდება გლობალური ცვლილებები ან სწორედ ამ ცვლილებების მიზეზით გადავრჩებით, რომ რაღაც არსებითად შეიცვლება დ...
თოლია სახელად კორონა

19 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

თუ გადავრჩით, მოხდება გლობალური ცვლილებები ან სწორედ ამ ცვლილებების მიზეზით გადავრჩებით, რომ რაღაც არსებითად შეიცვლება და ჩვენი ყოფა უწინდელი აღარ იქნება.

ჩვენი დღევანდელი მდგომარეობა ძალიან ჰგავს წრთობის პროცესს.

ყველაფრის კონტროლისადმი თანდაყოლილი მიდრეკილება გვავალდებულებს, ამ კითხვას პასუხი გავცეთ, რათა ვიპოვოთ მიზეზშედეგობრივი კავშირები და განვჭვრიტოთ მომავალი. მაგრამ ხომ შეიძლება, არც არაფერი მოხდეს და ყველაფერი ძველებურად დარჩეს?

ადაპტაციის პროცესი ყოველთვის რეაქტიულია და გულისხმობს შეცვლილ პირობებთან შეგუებას, მაშინ როდესაც პროგნოზირება/მიზნის ქონა პროაქტიული პროცესია, ოღონდ არა მკითხაობა - „რა იქნება?“, არამედ - რა გვინდა იყოს. მხოლოდ ასეთი კომბინაციით შეიძლება საზოგადოებისთვის წარმატებით დასრულდეს ნებისმიერი ადაპტაციის პროცესი. * შეთანხმება „რა გვინდა იყოს“ შესაძლებელია მხოლოდ ისეთ საზოგადოებებში, რომლებიც დამოუკიდებელი და თავისუფალი ადამიანებისგან შედგება.

☄ კარანტინი საუკეთესო დროა იმაზე საფიქრალად, რა არის ეს „რაღაც“, რომლისთვისაც გვინდა თავისუფლებაც და დამოუკიდებლობაც, და ამ კითხვაზე პასუხის პოვნა შეიძლება ჩვენი ადაპტაციის ათვლის წერტილად იქცეს.

ჯეპრას ონლაინდისკუსიის სტუმარია, რევაზ კოპალაძე "კავკასუს ონლაინის" გენერალური დირექტორი.

რესტარტი: შეხვედრა ლევან ასათიანსა და თათუკა ჯავახიშვილთან
13 მაისი 2020
ჯეპრა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ერთობლივი live-პროექტის „რესტარტის“ ფარგლებში, მეოთხე შეხვედრა, ხუთშაბათს 14 მაი...
რესტარტი: შეხვედრა ლევან ასათიანსა და თათუკა ჯავახიშვილთან

13 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ერთობლივი live-პროექტის „რესტარტის“ ფარგლებში, მეოთხე შეხვედრა, ხუთშაბათს 14 მაისს ჩატარდება.

სერიის მეოთხე შეხვედრის სტუმრები არიან ლევან ასათიანი, SAATCHI & SAATCHI, კრეატიული დირექტორი და თათუკა ჯავახიშვილი ELLIOT, დირექტორი

თემა: „კონცეპცია, როგორც საკომუნიკაციო იარაღი“
დრო: 14 მაისი, 13:00 საათი

პროექტის მიზანია ბიზნესისა და ეკონომიკის სხვადასხვა სფეროში მიმდინარე სიახლეების შესახებ სტუდენტებისთვის ინფორმაციის მიწოდება; პანდემიის გამკლავების რაციონალური და ემოციური მექანიზმების აღწერის მეშვეობით წარმატებული ქეისებისა და მოქმედებათა განხილვა, სტუდენტების გამხნევება.

ადგილი: ილიაუნის სტუდენტურ საქმეთა დეპარტამენტის ფეისბუქის გვერდი
პროექტის შესახებ ვრცლად იხილეთ: https://bit.ly/2ywBku5

მედიასთან ურთიერთობა COVID-19-ის დროს
11 მაისი 2020
რა სირთულეების წინაშე დადგა ბიზნესი მედიასთან ურთიერთობის კუთხით COVID-19 ის გავრცელების შემდეგ? რა უნდა გაითვალისწინ...
მედიასთან ურთიერთობა COVID-19-ის დროს

11 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

  • რა სირთულეების წინაშე დადგა ბიზნესი მედიასთან ურთიერთობის კუთხით COVID-19 ის გავრცელების შემდეგ?
  • რა უნდა გაითვალისწინონ კომპანიებმა, რომ არსებულ ვითარებაში მედიასთან ურთიერთობის კრიზისი არ შეექმნათ?
  • რა საკომუნიკაციო არხები უნდა გამოიყენოს ბიზნესმა იმისთვის, რომ მომხმარებელს მისი ადაპტირების შესახებ შეატყობინოს?
  • რა შეცდომებს უშვებენ კომპანიების წარმომადგენლები მედიასთან ურთიერთობისას, COVID-19-ის გავრცელების შემდეგ

ამ თემებზე უფრო ვრცლად, 12 მაისს ჯეპრას მედია მენეჯერი ნინი მეტრეველმა და ICI PARIS-სა და „თალიზის“ PR მენეჯერმა, ხატია შამუგიამ იმსჯლეს.

 

ბიზნესის პასუხისმგებლობა COVID-19-ის დროს
10 მაისი 2020
რა გამოწვევების წინაშე დადგა ბიზნესი COVID-19 ის გავრცელებისთანავე?  როგორია მათი პასუხისმგებლობა თანამშრომლების და მ...
ბიზნესის პასუხისმგებლობა COVID-19-ის დროს

10 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

  • რა გამოწვევების წინაშე დადგა ბიზნესი COVID-19 ის გავრცელებისთანავე?
  •  როგორია მათი პასუხისმგებლობა თანამშრომლების და მომხმარებლების მიმართ და რამდენად შესაძლებელია ბიზნესითვის მსოფლიო პანდემიის შესაძლებლობად გადაქცევა?
  • ოგორ ეხმიანება გლობალური მიზნები ვირუსს და როგორ იბრძვიან გაერთიანებული ერები COVID 19-ის წინააღმდეგ 

ამ თემებზე ჯეპრას CSR მენეჯერი თაკო ვარამაშვილი და სიდას და გლობალური შეთანხმების საქართველოს ქსელის აღმ. დირექტორი, სალომე ზურაბიშვილი საუბრობენ. 

როგორ შევქმნა საკომუნიკაციო სტრატეგია?
04 მაისი 2020
სპარკი და კომპანია ჯეპრა თანამშრომლობის ფარგლებში გთავაზობთ ტრენინგს საკომუნიკაციო სტრატეგიის შექმნაში, რომელსაც გაუძღ...
როგორ შევქმნა საკომუნიკაციო სტრატეგია?

04 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

სპარკი და კომპანია "ჯეპრა" თანამშრომლობის ფარგლებში გთავაზობთ ტრენინგს საკომუნიკაციო სტრატეგიის შექმნაში, რომელსაც გაუძღვება სოსო გალუმაშვილი. ტრენინგი, განკუთვნილია სტარტაპებისთვის და მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებისთვის, რომელთა მიზანიც საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და საკომუნიკაციო აქტივობების სისტემის შექმნა და მომხამარებელთან ურთიერთობის კარდინალური გაუმჯობესებაა. 


ტრენინგის მონაწილეები გაეცნობიან იმ ტექნიკებს, რომლებიც საკომუნიკაციო სტრატეგიის შექმნაში დაეხმარებათ, ტრენინგს გაუძღვება სოსო გალუმაშვილი, „ჯეპრას“ უფროსი კონსულტანტი
სესიების თარიღი და დრო: 13 და 15 მაისი, 13:30
სესიების რაოდენობა: 2 (შესაძლოა დამატებითი სესიის დანიშვნა)
ტრენეინგის 1 სესიის ხანგრძლივობა: 120 წუთი
ტრენინგზე რეგისტრაცია: https://forms.gle/wY2w42oEEhdhPnsw7
რეგისტრაცია გრძელდება: 11 მაისის 00:00 საათამდე

✅ ტრენინგზე განხილული იქნება შემდეგი თემები:
➡ როგორ დაგეგმოთ საკომუნიკაციო სტრატეგიის შემუშავების პროცესი;
➡ რა ეტაპებისგან შედგება და რა დროს იკავებს სტრატეგიის შექმნა;
➡ ვინ და როგორ ატარებს საკომუნიკაციო აუდიტს;
➡ რა ინსტრუმენტები და მეთოდები უნდა გამოიყენოთ სიტუაციის ანალიზისთვის;
➡ როგორ უნდა ჩამოყალიბდეს საკომუნიკაციო სტრატეგიის ძირითადი მძივი;
➡ საკომუნიკაციო სტრატეგიის რა ნაწილი უკავია მის ტაქტიკურ ერთეულს - სამოქმედო გეგმას;
➡ როგორ უნდა განსაზღვროთ სამომხარებლო სეგმენტი და შეარჩიოთ სწორი გზავნილები;
➡ რაზეა დამოკიდებული ეფექტიანი მესიჯბოქსი;
➡ როდის უნდა მოახდინოთ სტრუქტურული ოპტიმიზაცია;
➡ რა როლი უკავია შიდა კომუნიკაციას ორგანიზაციის საზოგადოებასთან ურთიერთობის საკითხებში;
➡ როგორ და როდის უნდა მართოთ კრიზისები და რატომ არის საჭირო რისკების პასპორტი;
➡ რა კავშირურთიერთობები არსებობს სამოქმედო გეგმასა და შეფასებისა და მონიტორინგის მატრიცას შორის;
➡ როგორ შევქმნათ დეტალური სამოქმედო გეგმა 1 დღეში.

ეს რომ გვცოდნოდა?! კრიზისის მართვის 13 წესი
04 მაისი 2020
გლობალური შეთანხმების საქართველოს ქსელი აგრძელებს ვებინარების სერიას და დისკუსიას, რომლის ძირითადი თემა არის მსოფლიო პან...
ეს რომ გვცოდნოდა?! კრიზისის მართვის 13 წესი

04 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

გლობალური შეთანხმების საქართველოს ქსელი აგრძელებს ვებინარების სერიას და დისკუსიას, რომლის ძირითადი თემა არის მსოფლიო პანდემიის გავლენა ბიზნესზე.

7 მაისს, ნუცა სუბელიანიმა, ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა გამართა ვებინარი თემაზე: კომუნიკაციების მართვა კრიზისის დროს და 13 წესი, რომელიც კომპანიამ უნდა გაითვალისწინოს კრიზისულ პერიოდში.

 

რესტარტი: შეხვედრა სანდრო გაბისონიასა და ლუკა ეჯიბიასთან
04 მაისი 2020
ჯეპრა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი წარმოგიდგენთ live-პროექტს „რესტარტი“. სერიის მესამე შეხვედრის სტუმრები არიან ილი...
რესტარტი: შეხვედრა სანდრო გაბისონიასა და ლუკა ეჯიბიასთან

04 მაისი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი წარმოგიდგენთ live-პროექტს „რესტარტი“.

სერიის მესამე შეხვედრის სტუმრები არიან ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის კურსდამთავრებულები სანდრო გაბისონია სოციოლოგი, მარკეტერი და ლუკა ეჯიბია, საქართველოს საკომუნიკაციო სააგენტოების ასოციაციის (ACAG) პროექტების მენეჯერი.

თემა: „გაუდეამუს იგიტური“

პროექტის შესახებ ვრცლად იხილეთ: https://bit.ly/2ywBku5