ყველაფერი ჩვენს ხელშია
15 ივლისი 2021
13 ივლისს, ვასო გოძიაშვილის სახელობის „წითელ ბაღში“ საინფორმაციო კამპანია „ყველაფერი ჩვენს ხელშია“ ფარგლებში ექიმი რევმა...
ყველაფერი ჩვენს ხელშია

15 ივლისი 2021
Copy to clipboard

 

13 ივლისს, ვასო გოძიაშვილის სახელობის „წითელ ბაღში“ საინფორმაციო კამპანია „ყველაფერი ჩვენს ხელშია“ ფარგლებში ექიმი რევმატოლოგები, პაციენტები და მათი მხარდაჭერები შეიკრიბნენ და სახელმწიფო სტრუქტურებს კიდევ ერთხელ შეახსენეს დაავადების მკურნალობის ხელმისაწვდომობის აუცილებლობა.
 
ღონისძიება რევმატოიდული ართრიტით დაავადებულ პაციენტთა კავშირის ეგიდით მოეწყო და მიზნად ისახავს საზოგადოებისა და სახელმწიფოს ინფორმირებულობას დაავადებისა და მისი მკურნალობის შესახებ, რათა მოხდეს დროული დიაგნოსტიკა და ბიოლოგიურ მედიკამენტებზე ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა, რაც პაციენტებს მისცემს ხარისხიანი ცხოვრების შესაძლებლობას.
 
პაციენტების სურვილია სახელმწიფოს მიაწოდონ მნიშვნელოვანი გზავნილი - "ყველაფერი ჩვენს ხელშია" და მკურნალობის შედეგად, მათი ცხოვრების და შრომისუნარიანობის ხარისხი მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდება, ისინი შეძლებენ დარჩნენ საზოგადოების აქტიურ წევრებად.
ბორჯომის ტყის აღდგენა გრძელდება
25 ივნისი 2021
#ბორჯომიგულშემატკივარის ეგიდით დღემდე, ბორჯომის პლატოს ტერიტორიაზე აღვადგინეთ 4 ჰექტარზე მეტი ფართობი და დავრგეთ 20 000-...
ბორჯომის ტყის აღდგენა გრძელდება

25 ივნისი 2021
Copy to clipboard

 

#ბორჯომიგულშემატკივარის ეგიდით დღემდე, ბორჯომის პლატოს ტერიტორიაზე აღვადგინეთ 4 ჰექტარზე მეტი ფართობი და დავრგეთ 20 000-ზე მეტი ნერგი
წლების განმავლობაში ხეების დარგვის ღონისძიებებში, კომპანიის თანამშრომლებთან ერთად, უამრავი ადამიანი მონაწილეობდა.
 
კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს ინიციატივით, წლების წინ ბორჯომის პლატოს ტერიტორიაზე დაწყებული ტყის აღდგენა-განახლების პროექტი, COVID19-ის პანდემიის მიუხედავად, უწყვეტ რეჟიმში გრძელდება. საგაზაფხულო დარგვების ფარგლებში, პლატოს ტერიტორიას, კიდევ 2000 კავკასიური ფიჭვის ნერგი შეემატა. ამ დრომდე, კომპანიამ პროექტის #ბორჯომიგულშემატკივარი ფარგლებში, 4  ჰექტარი მიწის ფართობი აღადგინა და 17 000-ზე მეტი ნერგი დარგო. 
 
ყველა გულშემატკივარს, რომელსაც 2012 წლიდან დღემდე მონაწილეობა მიუღია ბორჯომის ტყის აღდგენის პროექტში, ვებგვერდზე www.csr.borjomi.com – იპოვე შენი ხე ღილაკის საშუალებით, შეუძლია ბორჯომის პლატოს ვირტუალურ გარემოში, საკუთარი სახელის მოძიება და დარგული ნერგის ნახვა. 
 
 

კრეატიულობა ყველაზე მეტად თავს სწორედ კრიზისულ სიტუაციებში იჩენს თავს და მაშინ ხდება გამოსადეგი
24 ივნისი 2021
„კრეატიულობა პიარში“ რომელიც რიგით მეშვიდე გლობალური კვლევაა გამოავლინა, რომ პიარის კომპანიებისთვისა და სპეციალისტებისთვ...
კრეატიულობა ყველაზე მეტად თავს სწორედ კრიზისულ სიტუაციებში იჩენს თავს და მაშინ ხდება გამოსადეგი

24 ივნისი 2021
Copy to clipboard

 

„კრეატიულობა პიარში“ რომელიც რიგით მეშვიდე გლობალური კვლევაა გამოავლინა, რომ პიარის კომპანიებისთვისა და სპეციალისტებისთვის პანდემიამ კრეატიულობის გამოწვევები გაზარდა. როგორც კვლევიდან ირკვევა, გასული 18 თვის განმავლობაში კომპანიები კრეატიულობას უფრო და უფრო მეტ პრიორიტეტს ანიჭებენ.

2021 წლის რეპორტი, რომელზეც იმუშავეს ისეთმა საერთაშორისო ორგანიზაციებმა, როგორებიცაა PRovoke Media, Now Go Create და FleishmanHillard გამოიკითხეს მსოფლიოს გარშემო 300 კომპანია.

ბუნებრივია, რომ წლევანდელი კვლევა პანდემიის გარშემო მომხდარი ცვლილებებისა და კრეატიულობაზე ამ ცვლილებების გავლენის შესახებ ფოკუსირდა. რესპოდენტების უმრავლესობის თქმით, კრეატიულ გადაწყვეტებზე მოთხოვნის გაზრდის პარალელურად მათ მოუწიათ საკუთარი პერსონალური კრეატიული მიდგომების გაუმჯობესება.

წმინდა კრეატიული გადმოსახედით, პანდემიამ პიარის სფეროს ექსპერიმენტების, ახალი გზებსა და მეთოდოლოგიების გამოყენების შესაძლებლობა მისცა.  გამოკითხვაში მონაწილეთა 70% მიიჩნევს, რომ პანდემიამ ფუნდამენტურად შეცვალა ის კრეატიული მიდგომები, რომლითაც ბიზნესების პრობლემებს წყვეტდნენ. 

კვლევის შედეგები შეაფასა ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა კახა მაღრაძემ:

"როგორც კვლევაშია დაფიქსირებული, კრეატიულობა ყველაზე მეტად თავს სწორედ კრიზისულ სიტუაციებში იჩენს თავს და მაშინ ხდება გამოსადეგი. ჩვენ შემთხვევაშიც ასე მოხდა, ვინაიდან გლობალურმა პანდემიამ შეაფერხა ჩვენს გარშემო ყველაფერი და ბევრ ბიზნესს საერთოდ არსებობის პრობლემა დაუდგა, აი აქ დაიწყო არატრადიციული გზების და ორიგინალური გადაწყვეტილების ინტენსიური ძებნა. თუმცა, აქ მნიშვნელოვანია კრეატიულობის კარგი განმარტება და დასკვნების მაგის შემდეგ გაკეთება. ჩემი აზრით, ნებისმიერი არაორდინალური გადაწყვეტილება ან პრობლემის მოგვარებისადმი განსხვავებული მიდგომა უკვე კრეატივად ჩაითვლება. საქართველოში საკომუნიკაციო ინდუსტრიას კრეატიულობის ეს „ზრდა“ უფრო მეტად ციფრული არხების და ინსტრუმენტების მეტად გამოყენებასა და დისტანციური გაყიდვებისა და პრომოუშენის განვითარებაში გამოიხატა. ანუ, ბევრი ბიზნესი მიხვდა, რომ ტრადიციული მეთოდები უკვე აღარ იყო რელევანტური და გადაერთო ბიზნესის ონლაინ წარმოებაზე, რამაც თვისებრივად შეცვალა ბევრი ბიზნესის შიდა პროცესები, მარკეტინგული კომუნიკაცია თუ კლიენტების მომსახურების სტანდარტები. სწორედ ამან გამოიწვია, ჩემი აზრით, მეტი შემოქმედებითობა ჩვენს სფეროში".

ბლოგის სანახავად მიჰყევით ლინკს აქ.

როგორ შევქმნათ პროდუქტი, რომელიც მომხმარებელს სურს
21 ივნისი 2021
როგორ შევქმნათ პროდუქტი, რომელიც მომხმარებელს სურს – ამ თემაზე გადაცემაში „FM ქოუჩი“ ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა სოსო გა...
როგორ შევქმნათ პროდუქტი, რომელიც მომხმარებელს სურს

21 ივნისი 2021
Copy to clipboard

 

როგორ შევქმნათ პროდუქტი, რომელიც მომხმარებელს სურს – ამ თემაზე გადაცემაში „FM ქოუჩი“ ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა სოსო გალუმაშვილმა ისაუბრა.

სოსო, როგორ იქმნება წარმატებული პროდუქტი?

გქონია ერთი შეხედვით კარგი იდეა, რომელმაც არ გაამართლა? გსურს ახალი პროდუქტის შექმნა, მაგრამ არ ხარ დარწმუნებული იდეის სისწორეში? ვერ განსაზღვრავ ზუსტად, რა სურთ შენს მომხმარებლებს? გინდა, თავიდან აიცილო დროისა და ფულის ფუჭი ხარჯვა?

მაშინ წარმატებული ბიზნესის ჩამოყალიბების გზაზე, წიგნის „როგორ შევქმნათ პროდუქტი, რომელიც მომხმარებელს სურს“ წაკითხვა პირველი სწორი გადაწყვეტილება იქნება. ეს წიგნი ადამიანებს ეხმარება შექმნან ზუსტად ისეთი პროდუქტი ან მომსახურება, რომელიც მომხმარებლისთვის საჭირო იქნება.

რა არის ღირებული შეთავაზების ტილო?

ღირებული შეთავაზების ტილოს ორი მხარე აქვს: მომხმარებლის პროფილით უჩვენებთ, რა წარმოდგენა გაქვთ მომხმარებელზე, ღირებულებათა რუკით ხსნით, როგორ აპირებთ ამ მომხმარებლისთვის ღირებულების შექმნას. ორივე მხარეს შორის თანხვედრას მაშინ აღწევთ, როდესაც ისინი ერთმანეთის შესაბამისია.

მომხმარებლის პროფილი 3 ნაწილისგან

შედგება: 

მომხმარებლის ამოცანა გვიჩვენებს, რისი მიღწევისკენ ისწრაფვის მომხმარებელი მისივე თქმით, სამსახურსა და ცხოვრებაში.

სატკივარი აღნიშნავს მომხმარებლის საქმიანობასთან დაკავშირებულ არადამაკმაყოფილებელ შედეგებს რისკებსა და დაბრკოლებებს.

სარგებელი ხსნის მომხმარებლისთვის სასურველ შედეგებს ან იმ კონკრეტულ სარგებელს, რომელსაც ის ელოდება.

ღირებულებათა რუკა 3 ნაწილისგან შედგება:

ყველა იმ პროდუქტისა და მომსახურების ნუსხაა, რომელზეც თქვენი ღირებული შეთავაზებაა აგებული.

სარგებლის წყარო აღწერს, თუ როგორ ქმნის თქვენი პროდუქტი და მომსახურება მომხმარებლისთვის სარგებელს.

ტკივილგამაყუჩებლები აღწერს, თუ როგორ უამებს თქვენი პროდუქტი და მომსახურება მომხმარებელს სატკივარს.

14 ივნისს საქართველოში შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთა უფლებების დაცვის დღე აღინიშნება.
14 ივნისი 2021
ანა ხაჭაპურიძე, ახალი თაობის ხმა • Voice of New Generation თანადამფუძნებელი საკუთარ ხედვას გვიზიარებს.    “ჩემთვის ყ...
14 ივნისს საქართველოში შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთა უფლებების დაცვის დღე აღინიშნება.

14 ივნისი 2021
Copy to clipboard

 

ანა ხაჭაპურიძე, ახალი თაობის ხმა • Voice of New Generation თანადამფუძნებელი საკუთარ ხედვას გვიზიარებს. 
 
“ჩემთვის ყველაზე დიდი გამოწვევა გარემოა. მოუწესრიგებელი და არაადაპტირებული გარემო ხშირად მიშლის ხელს ვიყო დამოუკიდებელი და ჩემი საქმე ნებისმიერ დროს ვაკეთო”.
 
იმისათვის, რომ გარემოში გადავაადგილდე პერსონალური ასისტენტი მჭირდება, რომელსაც ჩემი საჭიროებები კარგად ეცოდინება და თითოეულ ეტაპზე ცალცალკე დამეხმარება. ამისათვის საჭიროა საქართველოში არსებობდნენ პერსონალური ასისტენტები, რომლებსაც მათი კვალიფიკაციის მიხედვით ექნებათ დაკისრებული აქტივობები, მაგალითად: ცალკე გამცილებელი და საჭიროების შემთხვევაში ცალკე სამედიცინო სფეროს მცოდნე ადამიანი, რადგან შაქრიანი დიაბეტი მაქვს. ყოველივე ამის მოსაწესრიგებლად საჭიროა საკანონმდებლო მოწესრიგება და საზოგადოების ცნობიერების ამაღლება.
 
2017 წლიდან ვარ არასამთავრობო ორგანიზაცია „ვოლფრამის სინდრომი-საქართველო“-ს თანადამფუძნებელი და მისი იურისტი. ორგანიზაცია შშმ პირთა ერთ-ერთი თემის „ვოლფრამის სინდრომის“ მქონე პირთა ადვოკატირებისათვის შეიქმნა. ასევე ვარ არასამთავრობო ორგანიზაცია „ახალი თაობი სხმა“ თანადამფუძნებელი.
 
ამჟამად ვარ მოხალისე და ვმუშაობ სხვადასხვა სოციალური ჯგუფების უფლებების დაცვაზე: მოქალაქეებს ვუწევ უფასო იურიდიულ კონსულტაციას. ამჟამად დასაქმებული ვარ პროექტში „სამოქალაქო საზოგადოება შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა უფლებებისთვის“, ვარ შშმ პირთა უფლებების აქტივისტი”.
სალომე ქვრივიშვილი ჯეპრას შემოუერთდა
11 ივნისი 2021
სალომე, ჯეპრასა და საქართველოს უნივერსიტეტი / The University Of Georgia-ს ერთობლივი პროექტის უპრიანის კონტრიბუტორი და ...
სალომე ქვრივიშვილი ჯეპრას შემოუერთდა

11 ივნისი 2021
Copy to clipboard

 

სალომე, ჯეპრასა და საქართველოს უნივერსიტეტი / The University Of Georgia-ს ერთობლივი პროექტის უპრიანის კონტრიბუტორი და მონაწილეა.
ჩვენი გზები წინა წელს პანდემიის პირობებში გადაიკვეთა. წარმატებებს და წინსვლას ვუსურვებთ მას. 
ჯეპრას გუნდს ლალიტა კვიჟინაძე შემოუერთდა
10 ივნისი 2021
ჯეპრას გუნდს ლალიტა კვიჟინაძე შემოუერთდა.  ლალიტა ჯეპრასა და საქართველოს უნივერსიტეტის ერთობლივი პროექტის უპრიანის ერ...
ჯეპრას გუნდს ლალიტა კვიჟინაძე შემოუერთდა

10 ივნისი 2021
Copy to clipboard

 

ჯეპრას გუნდს ლალიტა კვიჟინაძე შემოუერთდა. 

ლალიტა ჯეპრასა და საქართველოს უნივერსიტეტის ერთობლივი პროექტის "უპრიანის" ერთ-ერთი მონაწილეა, სწორედ აქ გადაიკვეთა ჩვენი გზები.

 

„ვერ ვწვდები წამალს“ - სპინალურ კუნთოვანი ატროფიის მქონე პაციენტების ფოტოპროექტი
03 ივნისი 2021
3 ივნისს, ფოტოპროექტი „ვერ ვწვდები წამალს“ პრეზენტაცია გაიმართა. ფოტოპროექტის ავტორები არიან  ცნობილი ფოტოგრაფები გურამ ...
„ვერ ვწვდები წამალს“ - სპინალურ კუნთოვანი ატროფიის მქონე პაციენტების ფოტოპროექტი

03 ივნისი 2021
Copy to clipboard

 

3 ივნისს, ფოტოპროექტი „ვერ ვწვდები წამალს“ პრეზენტაცია გაიმართა. ფოტოპროექტის ავტორები არიან  ცნობილი ფოტოგრაფები გურამ მურადოვი, დავით ქორიძე და ნატა აბაშიძე-რომანოვსკაია, რომლებმაც სპინალურ კუნთოვანი ატროფიის (სკა) მქონე პაციენტების ემოეციები, შეგრძნებები და სურვილები გააცოცხლეს და ფირზე გადაიტანეს. ფოტოპროექტის მიზანს  დაავადების შესახებ საზოგადოების ინფორმირებულობა და სახელმწიფოს მხრიდან მკურნალობის ხელმისაწვდომობის აუცილებლობა წარმოადგენს.

შეგახსენებთ, რომ მსოფლიოში 2016 წლამდე  სპინალური კუნთოვანი ატროფიის (სკა) მკურნალობა არ არსებობდა, დღეს დაავადების სამკურნალოდ უკვე 3 მედიკამენტია დარეგისტრირებული და ერთ-ერთი უკვე საქართველოშია. სპინალური კუნთოვანი ატროფიის (სკა)  სამკურნალო პირველი მედიკამენტი რომელიც საქართველოში დარეგისტრირდა, არის  ფარმაცევტული კომპანია Roche-ს მიერ წარმოებული სამკურნალო პრეპარატი.  ინოვაციური, პერორალურად მისაღები მედიკამენტი  სკა-თი დაავადებულთათავის სასიცოცხლოდ  მნიშვნელოვანი პრეპარატია, რომელიც საკმაოდ ძვირადღირებულია და  რომლის ყიდვასაც საქართველოში მცხოვრები პაციენტები და მათ ოჯახები სახელმწიფოს თანადგომის გარეშე ვერ შეძლებენ. მკურნალობის მიღმა დარჩენილი პაციენტების სიცოცხლეს, რომელთაგან უმეტესობა ბავშვია, საფრთხე ემუქრება.

სკა-ს მქონე პაციენტებმა და მათმა მშობლებმა ჯანმრთელობის დაცვისა და სოციალურ საკითხთა კომიტეტს დახმარებისთვის წერილობით უკვე მიმართეს. როგორია მათი პოზიცია და რა პროგრამა შეუძლია შესთავაზოს სახელმწიფომ სპინალური კუნთოვანი ატროფიის მქონე პაციენტებს,  ჯერჯერობით ბუნდოვანია.

მერაბ კოსტავას უნიკალური შრიფტის შესახებ
27 მაისი 2021
საქართველოს ეროვნული გმირის, მერაბ კოსტავას დაბადებიდან 82-ე წელი შესრულდა - იუბილესთან და დამოუკიდებლობის დღესთან დაკ...
მერაბ კოსტავას უნიკალური შრიფტის შესახებ

27 მაისი 2021
Copy to clipboard

 

საქართველოს ეროვნული გმირის, მერაბ კოსტავას დაბადებიდან 82-ე წელი შესრულდა - იუბილესთან და დამოუკიდებლობის დღესთან დაკავშირებით კი მისი უნიკალური შრიფტი შეიქმნა
 
დეტალებზე სასაუბროდ ჯეპრას კონსულტანტი რუსუდან უსტიაშვილი და კალიგრაფი დავით მაისურაძე ფორმულას დილის გადაცემას ესტუმრნენ.
 

DWV-ტრენინგი: როგორ მოვიპოვოთ ნდობა სტრატეგიული კომუნიკაციის გზით
20 მაისი 2021
გერმანიის ეკონომიკური გაერთიანება (DWV) და GEPRA წარმოგიდგენთ ტრენინგს როგორ მოვიპოვოთ ნდობა სტრატეგიული კომუნიკაციის გ...
DWV-ტრენინგი: როგორ მოვიპოვოთ ნდობა სტრატეგიული კომუნიკაციის გზით

20 მაისი 2021
Copy to clipboard

 

გერმანიის ეკონომიკური გაერთიანება (DWV) და GEPRA წარმოგიდგენთ ტრენინგს "როგორ მოვიპოვოთ ნდობა სტრატეგიული კომუნიკაციის გზით"

ტრენინგის მიზანია მსმენელების ინფორმირება მიზნობრივი რეპუტაციული კომუნიკაციის წარმოების თანამედროვე მიდგომების თაობაზე და საერთაშორისო და ქართულ პრაქტიკას შორის ძირითადი განსხვავებების წარმოჩენა.

სამიზნე აუდიტორია: კომპანიების პიარის, მარკეტინგული კომუნიკაციის და/ან სტრატეგიული კომუნიკაციის წარმოებაზე პასუხისმგებელი საშუალო და მაღალი დონის მენეჯერები, დამფუძნებლები და მმართველი რგოლის წარმომადგენლები. ასევე სხვა დაინტერესებული პირები, რომლებიც ორგანიზაციის მიზნობრივი კომუნიკაციის პროცესში არიან ჩართულნი.

ტრენინგს გაუძღვება კახა მაღრაძე - საკონსულტაციო კომპანია “ჯეპრას” უფროსი პარტნიორი და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ასოცირებული პროფესორი

რეგისტრაცია გრძელდება 26 მაისამდე ბმულზე: https://forms.gle/4rPvycJgqzab57mF9