რა ვნახე, რა წავიკითხე - დათო ლიკლიკაძე
06 ივლისი 2020
კამპანიის "რა ვნახე, რა წავიკითხე"-ს მეორე სტუმარია ჟურნალისტი და სამოქალაქო აქტივისტი დათო ლიკლიკაძე.  
რა ვნახე, რა წავიკითხე - დათო ლიკლიკაძე

06 ივლისი 2020
Copy to clipboard

 

კამპანიის "რა ვნახე, რა წავიკითხე"-ს მეორე სტუმარია ჟურნალისტი და სამოქალაქო აქტივისტი დათო ლიკლიკაძე.

 

რა ვნახე, რა წავიკითხე - კახა მაღრაძე
01 ივლისი 2020
ჯეპრა წარმოგიდგენთ პროექტსრა ვნახე, რა წავიკითხე. კამპანიის ფარგლებში გავესაუბრებით სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენლებს,...
რა ვნახე, რა წავიკითხე - კახა მაღრაძე

01 ივლისი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრა წარმოგიდგენთ პროექტს"რა ვნახე, რა წავიკითხე". კამპანიის ფარგლებში გავესაუბრებით სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენლებს, ჯეპრას მეგობრებს, პარტნიორებსა და კლიენტებს, რომლებიც მოგვიყვებიან თუ როგორ გაატარეს კარანტინის პერიოდი. 

პროექტს წარადგენენ ჯეპრას კონსულტანტები, ნინანო დავითაია და თაკო ვარამაშვილი. 

ჯეპრას მინი სერიების პირველი სტუმარია კახა მაღრაძე.

ილიაუნის მხარდაჭერით ნიკო ნიკოლაძის პრემიის ვებგვერდი შეიქმნა
29 ივნისი 2020
ჯეპრასა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მხარდაჭერით, ნიკო ნიკოლაძის პრემიის ვებგვერდი შეიქმნა. ვებგვერდი ემსახურება პ...
ილიაუნის მხარდაჭერით ნიკო ნიკოლაძის პრემიის ვებგვერდი შეიქმნა

29 ივნისი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრასა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მხარდაჭერით, ნიკო ნიკოლაძის პრემიის ვებგვერდი შეიქმნა.

ვებგვერდი ემსახურება პირველ საგანმანათლებლო პრემიას, რომელიც დაარსდა 2019 წელს. პრემიის ფარგლებში შერჩეულ უნივერსიტეტში ცხადდება კონკურსი, რომლის გამარჯვებულებსაც პარტნიორი ბიზნესკომპანია ნიკო ნიკოლაძის პრემიას გადასცემს. პრემიის მიზანი ნიჭიერი ახალგაზრდების წარმოჩენა, ბიზნესსა და საგანმანათლებლო სექტორს შორის კავშირის გამყარება და ბიზნესის საჭიროებებთან მორგებული სწავლებისთვის ცვლილების ხელშეწყობაა.

ვებგვერდის სანახავად მიჰყევით ბმულს.

რესტარტი: შეხვედრა რატი ღოლიჯაშვილსა და ნიკა აბაშიძესთან
25 ივნისი 2020
ჯეპრასა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის live-პროექტს „რესტარტის“ სერიის მეათე შეხვედრის სტუმრები იყვნენ ბიოქიმფარმისა ...
რესტარტი: შეხვედრა რატი ღოლიჯაშვილსა და ნიკა აბაშიძესთან

25 ივნისი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრასა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის live-პროექტს „რესტარტის“ სერიის მეათე შეხვედრის სტუმრები იყვნენ ბიოქიმფარმისა და ქარუს დამფუძნებლები, რატი ღოლიჯაშვილი და ნიკა აბაშიძე.

 

ინოვაციები და 500 სტარტაპი
22 ივნისი 2020
ჯეპრასა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის live-პროექტს „რესტარტის“ სერიის მეცხრე შეხვედრის სტუმრები იყვნენ საქართველოს ბ...
ინოვაციები და 500 სტარტაპი

22 ივნისი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრასა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის live-პროექტს „რესტარტის“ სერიის მეცხრე შეხვედრის სტუმრები იყვნენ საქართველოს ბანკის Chief Startup Officer-ი და Chief Digital Officer-ი ვახო ვახტანგიშვილი და ლევან კობახიძე. 

პროექტის შესახებ ვრცლად იხილეთ: https://bit.ly/2ywBku5 

  

რაში გვჭირდება კამპანია?
18 ივნისი 2020
22 ივნისს, ADS Georgia - კრეატიული სააგენტოები საქართველოში-ის ფარგლებში სტუდენტებისთვის ონლაინ შეხვედრას ჯეპრას უფროსი ...
რაში გვჭირდება კამპანია?

18 ივნისი 2020
Copy to clipboard

 

22 ივნისს, ADS Georgia - კრეატიული სააგენტოები საქართველოში-ის ფარგლებში სტუდენტებისთვის ონლაინ შეხვედრას ჯეპრას უფროსი პარტნიორი, კახა მაღრაძე გამართავს.

👉 ადგილი: სტუდენტურ საქმეთა დეპარტამენტის ფეისბუქის გვერდი

წარმატებული სამუშაო ბედნიერებისთვის
18 ივნისი 2020
ტექნოლოგიების სწრაფმა განვითარებამ და საზოგადოების მზარდმა მოთხოვნამ მსოფლიო ბაზარზე ბევრი ახალი პროფესია გააჩნია, რომელ...
წარმატებული სამუშაო ბედნიერებისთვის

18 ივნისი 2020
Copy to clipboard

 

ტექნოლოგიების სწრაფმა განვითარებამ და საზოგადოების მზარდმა მოთხოვნამ მსოფლიო ბაზარზე ბევრი ახალი პროფესია გააჩნია, რომელთა გარეშე ყოველდღიური ცხოვრება უკვე შეუძლებელია. დღეს ნებისმიერი კომპანია წარმოუდგენელია დეველოპერის, დიზაინერის ან ციფრული მედიის სპეციალისტის გარეშე. პანდემიამ კი გვაჩვენა, რომ ამ მიმართულებების გამართულად მუშაობა ბიზნესის წარმატებისთვის უმნიშვნელოვანესი ფაქტორია, ამიტომ დღეს ამ სფეროს სპეციალისტებზე მოთხოვნა გაცილებით უფრო დიდია.

ქართული ტექნოლოგიური შრომითი ბაზარი, როგორ ავარჩიოთ პროფესიული მიმართულება და შესაფერისი დამსაქმებელი, როგორ ვაპოვნინოთ თავი HR-ებს – ამ ყველაფრის შესახებ 17 ივნისს უნილაბის Cyber Talk-ის ბოლო ღია ლექციაზე adjarabet.com-ის ტალანტების მოზიდვის განყოფილების ხელმძღვანელმა ირაკლი ტ. მიქიაშვილმა და ჯეპრას უფროსი კონსულტანტმა სოსო გალუმაშვილმა უნილაბის მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის ხელმძღვანელ ლიკა მოშიაშვილთან ერთად ისაუბრეს. 

განჭვრეტადი ინოვაციები
17 ივნისი 2020
ჯეპრასა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის live-პროექტს „რესტარტის“ სერიის მერვე შეხვედრის სტუმრები იყვნენ ვამეხ ხერხეული...
განჭვრეტადი ინოვაციები

17 ივნისი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრასა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის live-პროექტს „რესტარტის“ სერიის მერვე შეხვედრის სტუმრები იყვნენ ვამეხ ხერხეულიძე და დავით მიზანდარი.

სტუმრების შესახებ
🔺 ვამეხ ხერხეულიძე – Elven Technologies
🔺 დავით მიზანდარი – ინოვატორი

თემა: „განჭვრეტადი ინოვაციები“
პროექტის შესახებ ვრცლად იხილეთ: https://bit.ly/2ywBku5 

პროფესია - სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი
16 ივნისი 2020
ყოველდღიურად უამრავ ინფორმაციას ვიღებთ, გამოვხატავთ ემოციებს და გვიყალიბდება შთაბეჭდილებები. ინფორმაციულ ეპოქაში ამ პროც...
პროფესია - სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი

16 ივნისი 2020
Copy to clipboard

 

ყოველდღიურად უამრავ ინფორმაციას ვიღებთ, გამოვხატავთ ემოციებს და გვიყალიბდება შთაბეჭდილებები. ინფორმაციულ ეპოქაში ამ პროცესის წარმართვა და საზოგადოების ყურადღების მიპყრობა ერთი შეხედვით რთულ საქმეს წარმოადგენს, მაგრამ არა სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტებისთვის. 

საქართველოს უნივერსიტეტის პროფესიების კვირეულის ფარგლებში, სოსო გალუმაშვილმა გამართა დისტანციურ შეხვედრაზე: პროფესია - სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი.

 

მალე, „ლურჯი ოკეანისა“ და ჯეპრას თანამშრომლობით, ქართულ ენაზე, კიდევ ერთი ბესტსელერი გამოცემა
12 ივნისი 2020
პიტერ თილის NEW YORK TIMES-ის #1 ბესტსელერი ნულიდან ერთამდე მალე ქართულ ენაზე გამოიცემა.  PayPal-ისა და Palantir-ის დ...
მალე, „ლურჯი ოკეანისა“ და ჯეპრას თანამშრომლობით, ქართულ ენაზე, კიდევ ერთი ბესტსელერი გამოცემა

12 ივნისი 2020
Copy to clipboard

 

პიტერ თილის NEW YORK TIMES-ის #1 ბესტსელერი "ნულიდან ერთამდე" მალე ქართულ ენაზე გამოიცემა. 

PayPal-ისა და Palantir-ის დამფუძნებელი პიტერ თილი Facebook-ის, Microsoft-ის, eBay-ის, Twitter-ის, LinkedIn-ისა და სხვა მრავალი კომპანიის მაგალითზე და, რაც მთავარია, PayPal-ში მუშაობის განმავლობაში დაგროვილ გამოცდილებაზე დაფუძნებით, დამწყებ ბიზნესმენებს ურჩევს, რომელი სტრატეგიები უნდა აურჩიონ და როგორ იპოვონ უნიკალური გზა სრულიად ახლის შესაქმნელად.

ბევრად ადვილია უკვე არსებული მოდელის კოპირება, ვიდრე თვისობრივად რაიმე ახლის შექმნა.

როცა ვაკეთებთ იმას, რაც ვიცით და როცა სიახლეს ვმატებთ ნაცნობ პროდუქტს, 1-დან N-ისკენ ვინაცვლებთ. მაგრამ ყოველთვის, როდესაც რაღაც ახალს ვიგონებთ, 0-დან 1-ს ვქმნით.

🗯ინგლისურიდან თარგმნა დავით ახალაძემ.
🗯 რედაქტორი თეა ბარამაშვილი