21 თებერვალს კომპანია „სოკარმა“ CSR სტრატეგიის - „პასუხისმგებლობის 5 სტანდარტის“ 2019 წლის ანგარიში წარადგინა.
„სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმის“ დირექტორმა ლევან გიორგაძემ დამსწრეებს გასული წლის განმავლობაში განხორციელებული პროექტები გააცნო.
„მარკეტინგული ომების“ I სეზონი დასრულდა. მონაწილეებს ერთი კვირის განმავლობაში ჩაუტარდათ ლექციები ქოფირაითინგში, მარკეტინგსა და ვიზუალურ აღქმაში, სოციალურ გაყიდვებსა და სოციალურ მედიაში.
"მარკეტინგული ომები“ ილიაუნის მენეჯერთა კლუბის ორგანიზებით 2018 წლიდან ხორციელდება. პროექტში უნივერსიტეტის 120-ზე მეტს სტუდენტს აქვს მონაწილეობა მიღებული.
„ჯეპრა“ „მარკეტინგული ომების“ მხარდაჭერას გაზაფხულის სეზონსა და ფინალზეც გააგრძელებს.
6 თებერვალს, 19:00-ზე ბიზნეს აქსელერატორში Spark • სპარკი საკონსულტაციო კომპანია ჯეპრასა და ლურჯი ოკეანეს ინიციატივით ტრენინგი თემაზე „იდეიდან წარმატებულ ბიზნესამდე“ გაიმართა.
ლექციაზე სოსო გალუმაშვილმა შემდეგი თემები განიხილა:
ჯეპრა გლობალური მიზნების კამპანიას "ძვირფასო მსოფლიო ლიდერებო, ჩვენ თვალს გადევნებთ" შეუერთდა.
კამპანის 20 ხელმომწერი და 2000 მხარდამჭერი ჰყავს მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან.
კამპანიის ძირითადი მიზანია მსოფლიოს შეახსენონ მდგრადი განვითარების მიზნების შესრულების აუცილებლობის შესახებ და ლიდერებს მოუწოდონ გადადგან კონკრეტული ნაბიჯები მიზნების მისაღწევად.
დეტალური ინფორმაციისთვის ეწვიეთ: http://bit.ly/2ScJUEc
თებერვალი კიბოსთან ბრძოლის საერთაშორისო თვეა, რომელსაც საქართველოც შეუერთდა! პაციენტების ორგანიზაცია „ევროპა დონა საქართველო“ ჯეპრას მხარდაჭერით სოციალურ ქსელში იწყებს გამოწვევის კამპანიას "#ვარდისფერიბაფთა - ერთად გადავარჩინოთ სიცოცხლე“, რომლის მიზანია სოლიდარობა გამოუცხადონ იმ ონკოპაციენტებს, ვინც ახლა გადის მკურნალობის კურსს.
ჯეპრას უფროსი კონსულტანტი, თინათინ სამყურაშვილი და „ევროპა დონა საქართველოს“ პრეზიდენტი, ანა მაზანიშვილი ახალი დღის ეთერში კიბოსთან ბრძოლის საერთაორისო თვესთან დაკავშირებით დაგეგმილ აქტივობებზე საუბრობდნენ.
„მარკეტინგული ომები“ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლის ბაზაზე არსებული პროექტია, რომლის ძირითადი მიმართულებებია: მარკეტინგი, ციფრული მედია, სარეკლამო და საკომუნიკაციო ინდუსტრია.
პროექტის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან პრაქტიკულ ვორქშოპებსა და ტრენინგებს, ფინალურ ეტაპზე კი იმუშავებენ რეალურ პროექტზე.
New Vision University - ნიუ ვიჟენ უნივერსიტეტი-ში მეწარმეობის ზამთრის სკოლის ფარგლებში, 17-18 იანვარს სკოლის მოსწავლეებთან ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა, სოსო გალუმაშვილმა ლექცია "ბიზნეს მოდელის გენერირება და პერსონალური ბიზნეს მოდელი" ჩაატარა.