ჯეპრას ინიციატივით იაკობ გოგებაშვილის ხელნაწერი შრიფტი შეიქმნა
27 ოქტომბერი 2020
 დღეს იაკობ გოგებაშვილის 180 წლის იუბილეა!   იუბილესთან დაკავშირებით „ჯეპრამ“ გადაწყვიტა საჩუქარი გაეკეთებინა ქა...
ჯეპრას ინიციატივით იაკობ გოგებაშვილის ხელნაწერი შრიფტი შეიქმნა

27 ოქტომბერი 2020
Copy to clipboard

 

 დღეს იაკობ გოგებაშვილის 180 წლის იუბილეა!
 
იუბილესთან დაკავშირებით „ჯეპრამ“ გადაწყვიტა საჩუქარი გაეკეთებინა ქართველი მკითხველისთვის და ყველა დაინტერესებული ადამიანისთვის და ხელნაწერთა ეროვნულ ცენტრთან და კალიგრაფ დავით მაისურაძესთან ერთად იაკობ გოგებაშვილის ხელნაწერი შრიფტი შევქმენით.
„ჯეპრას“ ინიციატივით და მხარდაჭერით შექმნილი ეს უკვე მეორე შრიფტია, პირველი იყო ნიკო ნიკოლაძის, რომელიც 2019 წლის გაზაფხულზე შეიქმნა.
 
შრიფტების გადმოწერა შეგიძლიათ საიტიდან: http://manuscript.ge/sazogado-mogvatseta-shriftebi/
ბიზნესსელებრითი - რადიო NRJ კახა მაღრაძის გადაცემას მასპინძლობს
26 ოქტომბერი 2020
როგორ ვითარდება ბიზნესი საქართველოში? რა გამოწვევები აქვთ საკონსულტაციო კომპანიებს? რა ხდება მარკეტინგული კომუნიკაციებ...
ბიზნესსელებრითი - რადიო NRJ კახა მაღრაძის გადაცემას მასპინძლობს

26 ოქტომბერი 2020
Copy to clipboard

 

როგორ ვითარდება ბიზნესი საქართველოში? რა გამოწვევები აქვთ საკონსულტაციო კომპანიებს? რა ხდება მარკეტინგული კომუნიკაციებისა და პიარის სფეროში?
 
26 ოქტომბრიდან, ყოველ სამშაბათს, რადიო NRJ Georgia უმასპინძლებს ჯეპრას უფროსი კონსულტანტის კახა მაღრაძის გადაცემას #ბიზნესსელებრითი.
მართვისა და კომუნიკაციის საერთაშორისო სასწავლო უნივერსიტეტ "ალტერბრიჯში" გაიმართა ღონისძიება "ნულიდან ერთამდე".
21 ოქტომბერი 2020
15 ოქტომბერს მართვისა და კომუნიკაციის საერთაშორისო სასწავლო უნივერსიტეტ ალტერბრიჯში გაიმართა ღონისძიება ნულიდან ერთ...
მართვისა და კომუნიკაციის საერთაშორისო სასწავლო უნივერსიტეტ "ალტერბრიჯში" გაიმართა ღონისძიება "ნულიდან ერთამდე".

21 ოქტომბერი 2020
Copy to clipboard

 

15 ოქტომბერს მართვისა და კომუნიკაციის საერთაშორისო სასწავლო უნივერსიტეტ "ალტერბრიჯში" გაიმართა ღონისძიება "ნულიდან ერთამდე"
 
 ღონისძიების სპიკერებმა სოსო გალუმაშვილმა, თამთა გველესიანმა და მაკო ჯაოშვილმა ისაუბრეს თუ როგორ უნდა გახდნენ სტარტაპები მასშტაბური კომპანიები. როგორ უნდა შევქმნათ ახალი არაფრიდან, ნულიდან და არ დავიწყოთ უკვე არსებულის კოპირება, თუნდაც ის ძალიან წარმატებული იყოს.
მარკეტერის პოდკასტი | როგორ ჩამოვაყალიბოთ პიარ სტრატეგია და გუნდი, რომელიც მას აღასრულებს
12 ოქტომბერი 2020
რა არის პიარსტრატეგია? რაში გვჭირდება ან ვინ უნდა იმუშაოს ამ დოკუმენტზე? როგორ მივხვდეთ, პიარსაკონსულტაციო კომპანია გვ...
მარკეტერის პოდკასტი | როგორ ჩამოვაყალიბოთ პიარ სტრატეგია და გუნდი, რომელიც მას აღასრულებს

12 ოქტომბერი 2020
Copy to clipboard

 

რა არის პიარსტრატეგია? რაში გვჭირდება ან ვინ უნდა იმუშაოს ამ დოკუმენტზე? როგორ მივხვდეთ, პიარსაკონსულტაციო კომპანია გვჭირდება თუ ძლიერი პიარგუნდი? ასევე, როგორ განვსაზღვროთ პიარსტრატეგია და როგორ გავზომოთ შედეგები? მარკეტერის პოდკასტის სტუმარია კახა მაღრაძე, ჯეპრას უფროსი კონსულტანტი.
 
 

განცხადება კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის (CSR) კლუბის საქმიანობის შეწყვეტის შესახებ
05 ოქტომბერი 2020
გვსურს გავაკეთოთ განცხადება კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბის (CSR Club) საქმიანობის შეწყვეტის შესახებ და...
განცხადება კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის (CSR) კლუბის საქმიანობის შეწყვეტის შესახებ

05 ოქტომბერი 2020
Copy to clipboard

 

გვსურს გავაკეთოთ განცხადება კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბის (CSR Club) საქმიანობის შეწყვეტის შესახებ და ამ კლუბის წევრებსა და გულშემატკივრებს შევთავაზოთ კორპორაციული მდგრადობის საერთაშორისო პლატფორმაში - გაეროს გლობალურ შეთანხმებაში გაწევრიანება.
 
კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბი 2015 წელს არასამთავრობო ორგანიზაცია ,,სიდას“ და საკონსულტაციო კომპანია „ჯეპრას“ ინიციატივითა და ერთობლივი ძალისხმევით დაარსდა. კლუბის მიზანი კი იმ დროისთვის საქართველოში ჯერ კიდევ უცნობი დარგის - კორპორაციული პასუხისმგებლობის პოპულარიზაცია იყო.
დაარსებიდან დღემდე კლუბმა არაერთი საინტერესო ინიციატივა და ღონისძიება გამართა, გააერთიანა 100-ზე მეტი კომპანია და სამოქალაქო ორგანიზაცია, რომლებმაც ჩვენი ინიციატივის დახმარებით გადადგეს პირველი ნაბიჯები კორპორაციული მდგრადობის კულტურის დანერგვაში.
 
დღეს, ვინაიდან კომპანიების ცნობიერება კორპორაციული პასუხისმგებლობის მიმართულებით გაიზარდა და კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი გახდა პასუხისმგებლიანი ბიზნესის წარმართვა საერთაშორისოდ აღიარებული სტანდარტების შესაბამისად, აღნიშნული ორი ინციატივის გამგეობის წევრებმა მიიღეს პლატფორმების გაერთიანების გადაწყვეტილება, გლობალური შეთანხმების საქართველოს ქსელის ქვეშ.
 
CSR კლუბის წევრებს მოვუწოდებთ ოქტომბრის ბოლომდე დარეგისტრირდნენ გაეროს გლობალური შეთანხმების პლატფორმაში, რათა საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად, ერთობლივი ძალისხმევით, გავაგრძელოთ დაწყებული საქმე საქართველოში კორპორაციული მდგრადობის დარგის გასაძლიერებლად.
ჯეპრამ ნიკო ნიკოლაძის საზოგადოებასთან თანამშრომლობით ნიკო ნიკოლაძის შესახებ ორი წიგნი გამოსცა
30 სექტემბერი 2020
ჯეპრამ ნიკო ნიკოლაძის საზოგადოებასთან თანამშრომლობით ნიკო ნიკოლაძის შესახებ ორი წიგნი გამოსცა. 📗 “უცნობი ნაცნობი“ - რედ...
ჯეპრამ ნიკო ნიკოლაძის საზოგადოებასთან თანამშრომლობით ნიკო ნიკოლაძის შესახებ ორი წიგნი გამოსცა

30 სექტემბერი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრამ ნიკო ნიკოლაძის საზოგადოებასთან თანამშრომლობით ნიკო ნიკოლაძის შესახებ ორი წიგნი გამოსცა.

📗 “უცნობი ნაცნობი“ - რედაქტორები: ლია ბიბილეიშვილი, რამაზ ნამიჭეიშვილი.
📗ნიკო ნიკოლაძის წერილები „სომხურ-ქართული ურთიერთობანი 1893-1898 წლებში“ რედაქტორი: ლაურა კუტუბიძე;

წიგნების პრეზენტაცია ნიკო ნიკოლაძის დაბადებიდან 177-ე წლისთავთან დაკავშირებით სოფელ დიდ ჯიხაიშში ჩატარებულ ღონისძიებაზე გაიმართა.

ნიკო ნიკოლაძის სახლ-მუზეუმში გამართულ ღონისძიებას ნიკოლაძის მკვლევარებთან და სხვა მოწვეულ სტუმრებთან ერთად დაესწრო ასევე საქართველოს პრეზიდენტი, ნიკო ნიკოლაძის შვილთაშვილი ქალბატონი სალომე ზურაბიშვილი.

 

Techstars Startup Week Georgia: "ნულიდან ერთამდე"
30 სექტემბერი 2020
  სოსო გალუმაშვილი წარმოგიდგენთ ლურჯი ოკეანის ბესტსელერს "ნულიდან ერთამდე".  
Techstars Startup Week Georgia: "ნულიდან ერთამდე"

30 სექტემბერი 2020
Copy to clipboard

 

 
სოსო გალუმაშვილი წარმოგიდგენთ ლურჯი ოკეანის ბესტსელერს "ნულიდან ერთამდე".
 

როგორ ჩავატაროთ წარმატებული ვირტუალური პრესკონფერენცია - ინტერვიუ ჯეპრას მედია მენეჯერთან
25 სექტემბერი 2020
 ინტერვიუ ჯეპრას მედია მენეჯერ, ნინი მეტრეველთან. - ვინაიდან, მსოფლიო პანდემიის პირობებში, პირდაპირი კომუნიკაცია ვირტუა...
როგორ ჩავატაროთ წარმატებული ვირტუალური პრესკონფერენცია - ინტერვიუ ჯეპრას მედია მენეჯერთან

25 სექტემბერი 2020
Copy to clipboard

 

 ინტერვიუ ჯეპრას მედია მენეჯერ, ნინი მეტრეველთან.

- ვინაიდან, მსოფლიო პანდემიის პირობებში, პირდაპირი კომუნიკაცია ვირტუალურით ჩანაცვლდა, ანალოგიურ რეჟიმში გადავიდნენ კომპანიებიც და უმეტესობა ტრადიციულის მაგივრად, უკვე ვირტუალურ პრესკონფერენციებს ატარებს. რამდენად განსხვავდება ახლა პრესკონფერენციის მზადების პროცესი და რა დადებითი და უარყოფითი მხარეები აქვს ამას?

ამ ყველაფრის დადებითი მხარე ისაა, რომ შემცირდა მოსამზადებელი დრო. ონლაინ პრესკონფერენციის ორგანიზებისას, არაა საჭირო პრესკონფერენციის ჩატარების ადგილზე ფიქრი, დაჯავშნა, ორგანიზება. ასევე, არ იხარჯება დრო გადაადგილებაზე და, რაც მთავარია, სხვების და საკუთარ ჯანმრთელობაზეც ვზრუნავთ. ვირტუალური ფორმით პრესკონფერენციის ორგანიზება უმოკლეს დროშია შესაძლებელი. თუმცა, ცხადია, რაღაც დეტალები არ შეცვლილა - მედიასთან კომუნიკაცია, სპიკერის მომზადება, ღონისძიების ორგანიზება. რეალურად, პროცესი იმით განსხვავდება, რომ მეტ ყურადღებას ვაქცევთ ისეთ  ტექნიკურ დეტალებს, როგორიცაა კარგი ინტერნეტი, პლატფორმის შერჩევა, მედიის მხრიდან კითხვების ქრონოლოგია და ა.შ. უარყოფითი მხარეა ის, რომ ტექნიკური ხარვეზისგან ვერაფრით იქნები დაზღვეული, ვერ უზრუნველყოფ ინტერნეტის, ან პროგრამის უნაკლო მუშაობას. ვერ დაიზღვევ თავს იმისგან, რომ რომელიმე ჟურნალისტის ხმა შეიძლება არ ისმოდეს და სხვა.

- ვირტუალური პრესკონფერენციის დროს, რთულია დამსწრეების მხრიდან ჩართულობის უზრუნველყოფა და მათთვის მთავარი მესიჯების სწორად მიწოდება. რა პრობლემებს აწყდებით მგავს სიტუაციებში და რა უნდა გავაკეთოთ იმისთვის, რომ პრესკონფერენცია საინტერესო და ღირებული გახდეს?

პირველ რიგში, უნდა უზრუნველვყოთ ის, რომ პრესკონფერენციის ყველა მონაწილე თავს გრძნობდეს კომფორტულად და მათთვის არ იყოს აბსოლუტურად უცხო ის პლატფორმა, რომელიც ჩვენ პრესკონფერენციის ჩასატარებლად შევარჩიეთ. ასეთ შემთხვევაში, არ გაეფანტებათ ყურადღება და კონცენტრირებული იქნებიან სპიკერზე. დამატებით, აუცილებელია, ჩვენ თავად ვიცოდეთ ამ პლატფორმის სწორად მართვაც, რომ მინიმუმამდე დავიყვანოთ ტექნიკური ხარვეზის გაჩენის შანსი. გარდა ამისა, დარწმუნებულები უნდა ვიყოთ იმაშიც, რომ ჟურნალისტები, რომლებიც ონლაინ პრესკონფერენციაზე მოვიწვიეთ, თემით დაინტერესებულები არიან. თუმცა, ეს ჩვეულებრივი პრესკონფერენციის გამართვის დროსაც მნიშვნელოვანია. მიუხედავად ამ ყველაფრისა, მედია მაინც შეიძლება დაიღალოს დიდხანს ეკრანის ყურებით, იმიტომ რომ ჩვენ არ ვიქნებით იმ დღეს ერთადერთი, ვისი მოსმენაც მათ მოუწევთ. ამიტომ, დროის ფაქტორი ხშირ შემთხვევაში გადამწყვეტია. სპიკერის მონოლოგი არ უნდა გაგრძელდეს უსასრულოდ. უნდა იყოს მოკლე, ინფორმაციული და არა მონოტონური. პრესკონფერენციის დრო კიდევ უფრო შემცირდება, თუ მოდერატორი, ან მედია მენეჯერი წინასწარ გამოართმევს კითხვებს ჟურნალისტებს და მიაწვდის მას სპიკერს, რომელიც მათ მიმდევრობით უპასუხებს. ეს გამოცდილი და წარმატებული ხერხია. ცხადია, ეს არ გამორიცხავს დამატებითი კითხვების დასმის საშუალებას, თუმცა საგრძნობლად ამცირებს პრესკონფერენციის დროს.

- როგორ უნდა შევარჩიოთ სწორი პლატფორმა პრესკონფერენციისთვის და როგორ უნდა მოვამზადოთ სპიკერები, რომ თავიდან ავიცილოთ გაუთვალისწინებელი ხარვეზები?

როგორც უკვე აღვნიშნე, სასურველია, პლატფორმა იყოს ყველასთვის ნაცნობი, როგორც სპიკერისთვის, ისე - მედიისთვის, რომ მათ არ მოუწიოთ ახალი პროგრამის გადმოწერა, დარეგისტრირება, სწავლა. ასევე, პლატფორმის შერჩევისას, უნდა დავფიქრდეთ იმაზეც, თუ რა ფუნქციები გვჭირდება. მაგალითად, გვჭირდება თუ არა პრესკონფერენციის ჩანაწერის გაკეთება მოგვიანებით გასავრცელებლად. აუცილებლად უნდა გამოვცადოთ შერჩეული პლატფორმა უშუალოდ ღონისძიების დაწყებამდე და დავრწმუნდეთ, რომ ტექნიკური ხარვეზების არსებობის შანსი მინიმუმამდეა

რაც შეეხება სპიკერის მომზადებას, მნიშვნელოვანია, რომ ის ფოკუსირებული იყოს მხოლოდ თავის გამოსვლაზე, და არა - ტექნიკურ დეტალებზე. მას რამდენიმეჯერ უნდა ჰქონდეს გავლილი რეპეტიცია, რათა დარწმუნდეს, რომ მოკლე დროში ახერხებს მედიისთვის სათქმელის მიწოდებას. ასევე, ინფორმირებული უნდა იყოს, როდის და როგორ ისმის მისი ხმა, როდის შეუძლია საუბრის დაწყება, როდის უნდა უპასუხოს კითხვებს და სხვა მსგავსი დეტალების შესახებ.

-როგორ უნდა ვმართოთ ვირტუალურ პრესკონფერენციაზე დასმული კითხვები და როგორ უნდა მოვიქცეთ, თუ დროში ვართ შეზღუდულები?

სასურველია, ონლაინ პრესკონფერენციას, სპიკერისა და ჟურნალისტების გარდა, ესწრებოდეს ე.წ. მოდერატორი/მედია მენეჯერი, რომელიც დაარეგულირებს ყველაფერს, პირველ რიგში კი ჟურნალისტების მხრიდან დასმულ კითხვებს. ქაოსის თავიდან ასაცილებლად, კარგი იქნება, თუ სპიკერს წინასწარ მიეწოდება კითხვები, რომელზეც ის ამომწურავად გასცემს პასუხს. თუმცა, თუ პრესკონფერენციის თემა არაა ცნობილი, მაშინ შესაძლებელია არა კითხვების შინაარსის, არამედ - კითხვების დასმის ქრონოლოგიის წინასწარ შეთანხმება, ნებისმიერი მისაღები პრინციპით. ეს თავიდან აგვაცილებს ქაოსსა და უკმაყოფილებას ჟურნალისტების მხრიდან.

რაც შეეხება დროში შეზღუდვის საკითხს, ვფიქრობ, აქ გამოსავალი ერთია. დროის ამოწურვის შემდეგ, ჟურნალისტებს საშუალება უნდა ჰქონდეთ, სასურველი კითხვები მიაწოდონ მოდერატორს/მედია მენეჯერს, რომელიც მალევე დაუბრუნებს მათ სპიკერის პასუხებს წერილობით ფორმაში. 

 

არჩევნები და რეკლამა
15 სექტემბერი 2020
ეკრანზე და ეთერში უკვე გამოჩნდა სარეკლამო რგოლები, ბანერებზეც მრავლად ჩანან მაჟორიტარობის კანდიდატები. რომელი სარეკლამო-...
არჩევნები და რეკლამა

15 სექტემბერი 2020
Copy to clipboard

 

ეკრანზე და ეთერში უკვე გამოჩნდა სარეკლამო რგოლები, ბანერებზეც მრავლად ჩანან მაჟორიტარობის კანდიდატები. რომელი სარეკლამო-სააგიტაციო საშუალებაა უფრო ეფექტური, ვინ როგორ იყენებს წინასაარჩევნო რეკლამას?

ჯეპრას უფროსი პარტნიორი, კახა მაღრაძე საქართველოს რადიოს ეთერში.

 

ვრცლად: https://bit.ly/3hxIKOr

სპინალური კუნთოვანი ატროფია - სკას მორიგი პრესკონფერენცია გაიმართა
11 სექტემბერი 2020
11 სექტემბერს, სასტუმრო თბილისი რუმსში ჩატარდა სპინალური კუნთოვანი ატროფია • სკას მორიგი პრესკონფერენცია. ღონისძიებას...
სპინალური კუნთოვანი ატროფია - სკას მორიგი პრესკონფერენცია გაიმართა

11 სექტემბერი 2020
Copy to clipboard

 

11 სექტემბერს, სასტუმრო "თბილისი რუმსში" ჩატარდა სპინალური კუნთოვანი ატროფია • სკას მორიგი პრესკონფერენცია.

ღონისძიებას ესწრებოდნენ ექიმები, პაციენტები და მათი ოჯახის წევრები, მხარდამჭერები, მედიის წარმომადგენლები, რომლებმაც განიხილეს დაავადება, მის მკურნალობასთან დაკავშირებული პრობლემები და სამომავლო გეგმები.

ღონისძიება საინფორმაციო კამპანიის "გამაძლიერე" ფარგლებში ეწყობა, რომლის მიზანს მკურნალობაზე ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა, პაციენტების მხარდაჭერა, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს აქტიური ჩართულობა წარმოადგენს.

პრესკონფერენციის მოდერაციას, ჯეპრას უფროსი კონსულტანტი თინათინ სამყურაშვილი უძღვებოდა.