კრიზისის დაძლევა ინოვაციური ბიზნესმოდელით
15 აპრილი 2020
როგორ შევქმნათ ბიზნესმოდელი? – ალბათ, ეს ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალური კითხვაა როგორც მოქმედი მენეჯერებისთვის, ასევე სტარტა...
კრიზისის დაძლევა ინოვაციური ბიზნესმოდელით

15 აპრილი 2020
Copy to clipboard

 

როგორ შევქმნათ ბიზნესმოდელი? – ალბათ, ეს ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალური კითხვაა როგორც მოქმედი მენეჯერებისთვის, ასევე სტარტაპერებისთვის, რომლებიც საქმიანობას ახლა იწყებენ.

ჯეპრას კონსულტანტმა სოსო გალუმაშვილმა, ამ თემასთან დაკავშირებით ფორტუნა აკადემიის პირდაპირ ეთერში ისაუბრა. 

ჯეპრა ახალი ბიზნეს პლატფორმის "Support Business"-ის პარტნიორი გახდა
13 აპრილი 2020
ჯეპრა ახალი ბიზნეს პლატფორმის Support Business-ის პარტნიორი გახდა.  Supportbusiness.ge-ის იდეა ეკუთვნის საკონსულტაციო...
ჯეპრა ახალი ბიზნეს პლატფორმის "Support Business"-ის პარტნიორი გახდა

13 აპრილი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრა ახალი ბიზნეს პლატფორმის "Support Business"-ის პარტნიორი გახდა. 

Supportbusiness.ge-ის იდეა ეკუთვნის საკონსულტაციო კომპანია SavvY-ის, რომლის მთავარი მიზანია გააერთიანოს ბიზნეს სექტორი COVID-19-ით გამოწვეული პრობლემების წინაშე, ხელი შეუწყოს მათი მოგვარების გზების პროაქტიულ ძიებას და დაეხმაროს კომპანიებს სწრაფ რეაგირებაში ცოდნითა და კავშირებით.

COVID-19 და კადრების შენარჩუნების პრობლემა კერძო სექტორში
07 აპრილი 2020
კორონავირუსით გამოწვეული კრიზისის ფონზე კომპანიების მიერ თანამშრომლების დათხოვნის პრობლემა განიხილეს პირველი არხის გადაც...
COVID-19 და კადრების შენარჩუნების პრობლემა კერძო სექტორში

07 აპრილი 2020
Copy to clipboard

 

კორონავირუსით გამოწვეული კრიზისის ფონზე კომპანიების მიერ თანამშრომლების დათხოვნის პრობლემა განიხილეს პირველი არხის გადაცემა „ბიზნესპარტნიორში“ როგორც საკონსულტაციო კომპანია „ინსორსის“ მენეჯერმა, მედეა ტაბატაძემ განაცხადა, მიმდინარე კრიზისის ფონზე ორგანიზაციებში თანამშრომლების დათხოვნა არ არის გამართლებული, რადგან არ შეიძლება, კომპანიამ კრიზისულ პერიოდში ცოდნა დაკარგოს.

პერსონალის გათავისუფლებაზე ორიენტირებულ კომპანიას კრიზისის გადავლის შემდეგ თანამშრომლების დაქირავება კიდევ უფრო გაუჭირდება და გაუძვირდება, ვიდრე კრიზისამდე.

მისი განმარტებით, კომპანიების ნაწილმა მსოფლიოს მასშტაბით და მათ შორის საქართველოშიც ხარჯების შემცირების მიზნით, თანამშრომლების გათავისუფლება გადაწყვიტა. როგორც საერთაშორისო გამოცდილება აჩვენებს, ეს მიდგომა არ არის კრიზისულ სიტუაციებში გამართლებული გამოსავალი.

„ინსორსის“ მენეჯერის მოსაზრებით, მიუხედავად იმისა, რომ მიმდინარე კრიზისს მსოფლიო დონეზე ანალოგი არ ჰქონია და პრაქტიკულად არავინ იცის არსებული ჩიხიდან გამოსვლის რეცეპტი, რომელიც ერთდროულად ჯამრთელობის დაცვასა და ეკონომიკური მდგრადობის შენარჩუნებას გულისხმობს, მაინც კადრების შენარჩუნება უფრო ეფექტური მეთოდია. საქმე ისაა, რომ კრიზისის გადავლის შემდეგ კადრების დაბრუნება ძალიან რთული იქნება.

პირდაპირ ამბობენ ეკონომისტები და მენეჯმენტის ექსპერტები, რომ კრიზისულ პერიოდში არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება, ორგანიზაციამ ცოდნა დაკარგოს, რადგან ორი ძირითადი მიმართულება გამოიკვეთა, ტექნოლოგიები და ადამიანები. ტექნოლოგიები გულისხმობს, რომ ბევრი რამე გაციფრულდება. კი გაციფრულდება, მაგრამ ამასაც გამოცდილება და ადამიანური რესურსი სჭირდება.

 საუბრობენ, რომ ყველა ბიზნესი გაციფრულდება, მაგრამ არავინ ამბობს, რა პროცენტით და როგორ. მაქვს მოსაზრება, რომ საქართველოში არ არის ისეთი მოცემულობა, რომ ყველაფერი ტექნოლოგიებზე გადავიდეს. ეს ადამიანური ცოდნა და გამოცდილება მაინც საჭიროა“, – განაცხადა ტაბატაძემ.

მისი განმარტებით, თუ ორგანიზაციას არა აქვს საშუალება, რომ საკუთარ მუშახელს კრიზისულ პერიოდში ხელფასი გადაუხადოს, კადრების შენარჩუნების სხვადასხვა მოდელი არსებობს და მენეჯმენტმა სწორედ ამ გზით უნდა იაროს. 

როგორც ტაბატაძე აცხადებს, თუ კომპანია არჩევანს მაინც პერსონალის დათხოვნაზე შეაჩერებს, მისი რეპუტაცია შეირყევა და პოსტ-კრიზისულ პერიოდში დათხოვილი კადრის უკან დაბრუნება უფრო გაუჭირდება და გაცილებით ძვირიც დაუჯდება.

„ჩვენთან არასოდეს ითვლება, ერთ თანამშრომელს რა ეკონომიკური ღირებულების შექმნა შეუძლია ორგანიზაციაში. ან ერთი თანამშრომლის დაკარგვით ორგანიზაციას რა ხარჯი აქვს. არადა ეს დათვლადია. მშვიდობიან პერიოდში თანამშრომლების დაქირავება კიდევ უფრო რთული და ძვირი იქნება, ვიდრე კრიზისამდე, რადგან სოციალური პასუხისმგებლობა ძალიან უფასურდება – მან ხომ გაათავისუფლა თანამშრომლები.

მერე, როდესაც კრიზისი სრულდება, ყველა ცდილობს, საუკეთესო თავისკენ წაიყვანოს, ე.წ. ომი საუკეთესო კადრებზე აქტიურ ფაზაში გადადის ხოლმე. ამ ვითარების გადავლის შემდეგ, მგონია, რომ ის თანამშრომლები, ვისი პოზიციის მიმართაც კითხვის ნიშნები გაუჩნდათ, ბაზარს ისევ დასჭირდება.

ადრე თუ ისეთი მოცემულობა იყო, ტექნოლოგიებში გავაკეთო ინვესტირება თუ ხალხში, ახლა ბიზნესს ორივე სჭირდება. რაც შეეხება გადავადებას, ბევრი მოდელი არსებობს, როგორ შეინარჩუნოთ თანამშრომელი“, – აცხადებს ტაბატაძე.  

იხილეთ სრული გადაცემა ბმულზე.

კორონავირუსი და კრეატიული ინდუსტრია
06 აპრილი 2020
ახალ კორონავირუსამდე არსებული ცხოვრება დამთავრებულია. ყველა ვდგავართ გადაუდებელი რეალობის წინაშე, რომ უფრო სწრაფად განვი...
კორონავირუსი და კრეატიული ინდუსტრია

06 აპრილი 2020
Copy to clipboard

 

ახალ კორონავირუსამდე არსებული ცხოვრება დამთავრებულია. ყველა ვდგავართ გადაუდებელი რეალობის წინაშე, რომ უფრო სწრაფად განვითარდეს ციფრული სამყარო და გვაქვს კომპეტენცია, რომ ბრენდებს ახალ ციფრულ გარემოსთან სწრაფ ადაპტაციაში დავეხმაროთ, – ამის შესახებ საკომუნიკაციო კომპანია „რედბერის“ მმართველმა პარტნიორმა, ლევან კეცხოველმა.

როგორც ბოლო კვლევები აჩვენებს, საერთაშორისო მასშტაბით კრეატიული და სარეკლამო ინდუსტრიის კამპანიების ფაქტობრივად 90 პროცენტით შეჩერდა. თუმცა, ინდუსტრიის უმეტესი ნაწილი მაინც ოპტიმისტურ განწყობას ინარჩუნებს. დაახლოებით 24 პროცენტი თვლის, რომ მიმდინარე წელს შემოსავალი გაეზრდება, 36 პროცენტი ფიქრობს, რომ შემოსავალი არ შეეცვლება. მხოლოდ 40 პროცენტი აკეთებს პესიმისტურ პროგნოზს და შემოსავალის კლებას ელოდება.

კომპანია „რედბერის“ მმართველი პარტნიორის განმარტებით, გამონაკლისი არც ქართული სარეკლამო ინდუსტრია გამოდგა, რომელმაც ბოლო ორი კვირის განმავლობაში დიდი დარტყმა განიცადა, რადგან კლიენტების უმეტესობამ მუშაობა შეწყვიტა და ხარჯების შემცირებაზე გადავიდა. თუმცა, მისი მოსაზრებით, კრიზისი ახალ შესაძლებლობებს ქმნის და ციფრული ეკონომიკის განვითარებას დააჩქარებს.

„ვფიქრობ, რომ ეს მოვლენები მართალია, რთული გადასატანია, მაგრამ მეორე მხრივ, მრავალ ახალ შესაძლებლობას აჩენს, რომ კომპანიებმა პროდუქტების ტრანსფორმირება მოახდინონ და საკუთარი ღირებულება, რასაც აქამდე ფიზიკურ სივრცეში და ტრადიციულ არხებში ქმნიდნენ, სხვა არხებში გადაიტანონ. ახლა ყველას ის გარდაუვალი რეალობა დაგვიდგა, რომ ეს პროცესი დაჩქარდეს და ციფრული სამყარო ბევრად უფრო სწრაფად განვითარდეს. ჩვენი როლი ამაში ძალიან დიდია, რადგან გვაქვს კომპეტენცია, რომ ამ ბრენდებს ახალ ციფრულ გარემოში სწრაფ ადაპტაციაში დავეხმაროთ“, – განაცხადა კეცხოველმა.

„რედბერის“ მმართველი პარტნიორი მიიჩნევს, რომ დროა, ბიზნესმა გააცნობიეროს, რომ ახალ კორონავირუსამდე არსებული რეალობა აღარ დაბრუნდება და ახალ ციფრულ რეალობაზე იფიქროს, რადგან ამის კარგი პოტენციალი არსებობს.

„ახალ კორონავირუსამდე არსებული ცხოვრება დასრულებულია და ჩვენ, ყველამ ერთად, საზოგადოებამ და ბიზნესმა უნდა ვისწავლოთ კორონავირუსთან ერთად და მას შემდეგ ცხოვრება. სრულიად წამგებიანი პოზიცია იქნება ახლა ლოდინი, კორონავირუსამდე არსებული ცხოვრება როდის დაბრუნდება. ხშირად გვესმის კომპანიებისაგან, რომ არსებული სიტუაციის დასრულებას ელიან და თვეებს ითვლიან. არ მგონია, რომ ასე იქნება. მაგრამ პოტენციალი ძალიან დიდია, განსაკუთრებით, საქართველოს ლოკალურ დონეზე, რადგან ძალიან ბევრი სერვისი ციფრულად ხელმისაწვდომი არ არის, ან თუ არის, მომხმარებელს ცუდი გამოცდილება აქვს. აქ მნიშვნელოვანია, რომ კომპანიებმა ყურები არ ჩამოყარონ. პრობლემებს ერთად შევუტიოთ და მომხმარებლის გამოცდილება გავაუმჯობესოთ“.

სრული გადაცემის საყურებლად გადადით ბმულზე.

Facebook Live - კრიზისის დაძლევა ინოვაციური ბიზნესმოდელით
06 აპრილი 2020
14 აპრილს, 18:00 საათზე, ფორტუნა აკადემიის პირდაპირ ეთერში, ჩატარდება სოსო გალუმაშვილის ონლაინ ლექცია კრიზისის დაძლევა ...
Facebook Live - კრიზისის დაძლევა ინოვაციური ბიზნესმოდელით

06 აპრილი 2020
Copy to clipboard

 

14 აპრილს, 18:00 საათზე, ფორტუნა აკადემიის პირდაპირ ეთერში, ჩატარდება სოსო გალუმაშვილის ონლაინ ლექცია "კრიზისის დაძლევა ინოვაციური ბიზნესმოდელით"

მიჰყევით ღონისძიებას ბმულზე.

ჯეპრას დირექტორის მესიჯი COVID-19-თან დაკავშირებით
26 მარტი 2020
გამოწვევა, რომელიც ახლა დგას  ჩვენი ქვეყნისა და მსოფლიოს წინაშე, იცვლება ყოველ დღე და ამ არაპროგნოზირებად დროს, მნიშვნელ...
ჯეპრას დირექტორის მესიჯი COVID-19-თან დაკავშირებით

26 მარტი 2020
Copy to clipboard

 

გამოწვევა, რომელიც ახლა დგას  ჩვენი ქვეყნისა და მსოფლიოს წინაშე, იცვლება ყოველ დღე და ამ არაპროგნოზირებად დროს, მნიშვნელოვანია, კომპანიამ მოახდინოს ფოკუსირება მთავარ პრიორიტეტებზე - ადამიანურ კაპიტალზე, პარტნიორებსა და კლიენტებზე.

COVID-19 პანდემიის პირობებში, თანამშრომლების სოციალური დისტანცირების მიზნით, ჯეპრა 13 მარტიდან გადასულია დისტანციური მუშაობის რეჟიმზე, ვითვლისწინებთ რა ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციისა და საქართველოს მთავრობის რეკომენდაციებსა და რეგულაციებს. ამ გამოწვევას თანამშრომლების სწრაფი ადაპტირებით და ახალი უნარების გამოცდით ვუპასუხეთ.

ვმუშაობთ სახლიდან #დარჩისახლში და ვცდილობთ შევინარჩუნოთ ჩვენი ბიზნესის მდგრადობა. დისტანციურ ფორმატში განვაგრძობთ ჩვენი კლიენტებისთვის მაღალი პროფესიული მომსახურების უწყვეტ მიწოდებას. ვინარჩუნებთ ოპტიმიზმს რეალობის შეგრძნების ფონზე, ვეხმარებით ჩვენს კლიენტებს შიდა და გარე კომუნიკაციის გაძლიერებაში, ანტიკრიზისული გეგმების შედგენაში, რადგან სწორედ ახლა არის ყველაზე მნიშვნელოვანი აწარმოო სწორი და ეფექტური კომუნიკაცია დაინტერესებულ მხარეებთან. ვაგრძელებთ თანამშრომლობას ჩვენს პარტნიორებთან და ამით ვაძლიერებთ ერთმანეთს და ვინარჩუნებთ სანდო პარტნიორის სტატუსს.

ჩემი ღრმა რწმენით, პანდემიის დაძლევას და ჩვეულ რიტმში დაბრუნებას ხელს შევუწყობთ ერთმანეთზე ზრუნვით, მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობით, თანმიმდევრული ღონისძიებების გატარებით და ერთმანეთთან უწყვეტი კომუნიკაციით.

 ეკატერინე ჟვანია

ნიკო ნიკოლაძის საუნივერსიტეტო პრემია 1 წლისაა! 
25 მარტი 2020
2019 წლის გაზაფხულზე საკონსულტაციო კომპანია „ჯეპრას“ ინიციატივით დაარსდა საგანმანათლებლო პრემია, რომელსაც დიდი ქართველი ...
ნიკო ნიკოლაძის საუნივერსიტეტო პრემია 1 წლისაა! 

25 მარტი 2020
Copy to clipboard

 

2019 წლის გაზაფხულზე საკონსულტაციო კომპანია „ჯეპრას“ ინიციატივით დაარსდა საგანმანათლებლო პრემია, რომელსაც დიდი ქართველი ინტელექტუალის და ინოვატორის ნიკო ნიკოლაძის სახელი ეწოდა.

პრემიის ფარგლებში შერჩეულ უნივერსიტეტში ტარდება კონკურსი, რომლის გამარჯვებულებსაც პარტნიორი ბიზნესკომპანია ნიკო ნიკოლაძის პრემიას გადასცემს. პირველი პრემია თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ჩატარებული კონკურსის გამარჯვებულებს გადაეცათ 2019 წლის მაისში.

სამწუხაროდ, მიმდინარე პანდემიის გამო გაზაფხულზე დაგეგმილი კონკურსების ჩატარებამ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტსა და საქართველოს უნივერსიტეტში ჯერჯერობით გაურკვეველი ვადით გადაიწია.

იმედი გვაქვს, წარმატებით გავუმკლავდებით ამ გლობალურ გამოწვევას და სულ მალე დავუბრუნდებით ცხოვრების ჩვეულ რიტმს!

კახა მაღრაძე ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ გადაცემაში "ბიზნესპარტნიორი"
19 მარტი 2020
ჯეპრას უფროსი კონსულტანტი, კახა მაღრაძე გადაცემაში ბიზნესპარტნიორი პანდემიის პერიოდში ბიზნესის კორპორაციულ პასუხის...
კახა მაღრაძე ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ გადაცემაში "ბიზნესპარტნიორი"

19 მარტი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრას უფროსი კონსულტანტი, კახა მაღრაძე გადაცემაში "ბიზნესპარტნიორი" პანდემიის პერიოდში ბიზნესის კორპორაციულ პასუხისმგებლობაზე საუბრობს. იხილეთ გადაცემა
სოსო გალუმაშვილმა გადაცემაში “FM ქოუჩი” დისტანციური მუშაობის დადებით და უარყოფით მხარეებზე ისაუბრა
18 მარტი 2020
ახლა, თანამშრომლებთან ურთიერთობით გამოჩნდება რომელია კომპანია და რომელი კანტორა. ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა, სოსო ...
სოსო გალუმაშვილმა გადაცემაში “FM ქოუჩი” დისტანციური მუშაობის დადებით და უარყოფით მხარეებზე ისაუბრა

18 მარტი 2020
Copy to clipboard

 

"ახლა, თანამშრომლებთან ურთიერთობით გამოჩნდება რომელია კომპანია და რომელი კანტორა".

ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა, სოსო გალუმაშვილმა გადაცემაში “FM ქოუჩი” დისტანციური მუშაობის დადებით და უარყოფით მხარეებზე ისაუბრა.

იხილეთ გადაცემა

 
კახა მაღრაძე ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ გადაცემაში "ბიზნესპარტნიორი"
16 მარტი 2020
ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა, კახა მაღრაძემ გადაცემაში ბიზნესპარტნიორი ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ ისაუ...
კახა მაღრაძე ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ გადაცემაში "ბიზნესპარტნიორი"

16 მარტი 2020
Copy to clipboard

 

ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა, კახა მაღრაძემ გადაცემაში "ბიზნესპარტნიორი" ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ ისაუბრა.

იხილეთ ვიდეო