''სამოქალაქო განვითარების სააგენტოში“ცატარებულ პრეს-კონფერენციაზე რუსთავის მერმა მამუკა ჩიქოვანმა წარადგინა დასუფთავების მოსაკრებლის ახალი სისტემა.
არქივი
2009 წლიდან ჯეპრა ხარისხის სრული მართვის (TQM) სტანდარტებზე გადადის
13 ნოემბერი 2008
ჯეპრას სტრატეგია ბრენდების სახლის კონცეფციას დაეფუძნება
05 ნოემბერი 2008
ჯეპრამ 2009–2012 წლების სტრატეგიული განვითარების გეგმა დაამტკიცა. ბაზრის ტენდენციებიდან გამომდინარე, კომპანიამ უარი განაცხადა მხოლოდ ერთი "ქოლგა–ბრენდის" გამოყენებაზე და მის განვითარებაზე და აქცენტს ცალკეული ბრენდების პრომოუშენზე გააკეთებს. ჯეპრას ბრენდების პორტფელი ჰორიზონტალური მწკრივის გაფართოებაზე იქნება ორიენტირებული. ბრენდის სახლის შექმნის კონცეფცია "ჯეპრას" საქმიანობის დივერსიფიკაციის მეორე ეტაპს წარმოადგენს და 2007 წელს მიღებული დოკუმენტის "ფშავის მანიფესტის" ძირითად პრინციპებს ეფუძნება.
"ჩვენი ფერმერი" რძის პროდუქტების ბაზარზე ლიდერობას აპირებს
01 ნოემბერი 2008
ედბრენდის, ჯეპრას და "ნიკორას" მარკეტინგული გუნდის 1 წლიანი საქმიანობის პროდუქტი "ჩვენი ფერმერი" ბაზარზე 1 ნოემბერს გამოვიდა. გაერთიანებული გუნდის მიერ შემუშავებულ იქნა სახელი, დიზაინი, ბრენდინგი და მარკეტინგული სტრატეგია. აღსანიშნავია, რომ ბრენდი "ჩვენი ფერმერი" ჩამოყალიბდა მსოფლიოში თანამედროვე მოდელის – ბრენდ–ბორბალის მეთოდოლოგიის მიხედვით. საქართველოში ასეთი მეთოდი პირველად იქნა გამოყენებული.
გერმანელებმა ხორცის დამუშავების ტრენინგები ჩაატარეს
29 ოქტომბერი 2008
28-29 ოქტომბერს კომპანია "მით-ანას" ოფისში საქართველოს დამსაქმებელთა ასოციაციისა და გერმანული ტექნიკური თანამშრომლობის სააგენტოს (GTZ)ეგიდით სპეციალური სწავლება ჩატარდა თემაზე; "ხორცის სწორად დაჭრა საერთაშორისო სტანდარტების მიხედვით პირდაპირი გამოყენებისა და მისი შემდგომი დამუშავებისთვის".
ტრანსპლანტაციის საინფორმაციო პროგრამის პრეზენტაცია
24 ოქტომბერი 2008
საქართველოს ტრანსპლანტოლოგთა ასოციაციისა და შვეიცარული კომპანია „ჰოფმან ლა როშის“ ორგანიზებით ჩატარდა „ტრანსპლანტაციის საინფორმაციო პროგრამის“ პრეზენტაცია. პროგრამის მიზანია სამიზნე ჯგუფების მაქსიმალური ინფორმირება. კამპანია მიმდინარეობს სლოგანით – „გადანერგილი ორგანო -გადარჩენილი სიცოცხლე!".
იხილეთ მეტი