ჯეპრას ონლაინდისკუსიის დროს, რომელშიც მონაწილეობას მიიღებენ მაიკო ხეცურიანი, ფარმაცევტული კომპანია "სერვიე" საქართველოს წარმომადგენლობის დირექტორი და ანა ქარჩავა "ეფეს საქართველოს" მარკეტინგის სამსახურის უფროსი, საუბარი იქნება ქართულ ბაზარზე მომუშავე საერთაშორისო კომპანიების გამოცდილებაზე მარკეტინგის პროცესის განსხვავებულად მართვასთან დაკავშირებით, რაც უკავშირდება გლობალური პანდემიის ფონზე არსებულ გამოწვევებს.
იცვლება თუ არა პროდუქტების განვითარების, გაყიდვების, მარკეტინგული კომუნიკაციის პროცესი? ჩნდება თუ არა ახალი მარკეტინგული ინსტრუმენტები? რამდენად აქტიურები არიან ქართული კომპანიები COVID-19-ის პირობებში? დიკსუსიის მონაწილეები აღნიშნულ კითხვებს პასუხობენ.