ენერჯი ლაივის, გადაცემის "ბიზნესსელებრითი" კახა მაღრაძესთან ერთად სტუმარია კომპანია 'ალტას' მარკეტინგული პროექტების მენეჯერი თინათინ წოტოიძე.
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტმა ქუთაისში, საკონსულტაციო კომპანია ჯეპრამ და "ლურჯმა ოკეანემ" უმასპინძლეს, სოსო გალუმაშვილის ონლაინ ლექცია-მასტერკლასს „როგორ შევქმნათ ინოვაციური ბიზნესი”
სულ მალე Harvard Business Review-ის ბიბლიოთეკას 2 წიგნით შეივსება – „HBR-ის გზამკვლევი გუნდის მართვაში“ და „HBR-ის გზამკვლევი პროექტის მართვაში“. „HBR-ის გზამკვლევი გუნდის მართვაში“ პრაქტიკული სახელმძღვანელოა, რომელიც მენეჯერებს გუნდების ფორმირებაში და გაძღოლაში დაეხმარება, ხოლო „HBR-ის გზამკვლევი პროექტის მართვაში“ დაინტერესებულ პირებს პროექტის ეფექტური დაგეგმვის და განხორციელების პრინციპებს ასწავლის. წიგნები დეკემბრის შუა რიცხვებიდან იქნება ხელმისაწვდომი. მათი შეძენა შესაძლებელი იქნება როგორც წიგნის მაღაზიებში (ამ ეტაპზე, ონლაინ), ასევე FB გვერდის Harvard Business Review Georgia საშუალებით.
HBR-ის გზამკვლევების სერიის სამივე წიგნი „ჯეპრას“ მხარდაჭერით გამოიცა.
ჯეპრასა და საქართველოს უნივერსიტეტის თანამშრომლობით საკომუნიკაციო პლატფორმა Upriani შეიქმნა.
პლატფორმა განკუთვნილია მათთვის, ვინც დასაქმებულია სტრატეგიული კომუნიკაციების სფეროში, ვინც საკუთარ თავს მომავალში ამ სფეროში ხედავს და უბრალოდ მათთვის, ვისაც სურს სამყაროში ცვალებად ტენდენციებს ფეხდაფეხ მიყვეს.
პლატფორმაზე დაგხვდებათ სტატიები ბევრ საინტერესო თემაზე, გაეცნობით სტუდენტების მიერ ჩატარებული კვლევებს საკომუნიკაციო სფეროსთან დაკავშირებულ მნიშვნელოვან საკითხებზე, გაიცნობთ სფეროს წამყვან სპეციალისტებს, მათ გამოცდილებას და მიიღებთ რჩევებს საკომუნიკაციო თუ ბიზნეს ლიტერატურის შესახებ.
ამ ყველაფერზე კი მუშაობენ ადამიანები, რომლებიც ახლა იდგამენ ფეხს კომუნიკაციების სფეროში და სრულიად განსხვავებული რაკურსით უყურებენ მას.
სოსო გალუმაშვილი, საქართველოს უნივერსიტეტის ჟურნალისტიკისა და მასობრივი კომუნიკაციების დეპარტამენტის რჩეველთა საბჭოს წევრად აირჩიეს.