- რა სირთულეების წინაშე დადგა ბიზნესი მედიასთან ურთიერთობის კუთხით COVID-19 ის გავრცელების შემდეგ?
- რა უნდა გაითვალისწინონ კომპანიებმა, რომ არსებულ ვითარებაში მედიასთან ურთიერთობის კრიზისი არ შეექმნათ?
- რა საკომუნიკაციო არხები უნდა გამოიყენოს ბიზნესმა იმისთვის, რომ მომხმარებელს მისი ადაპტირების შესახებ შეატყობინოს?
- რა შეცდომებს უშვებენ კომპანიების წარმომადგენლები მედიასთან ურთიერთობისას, COVID-19-ის გავრცელების შემდეგ
ამ თემებზე უფრო ვრცლად, 12 მაისს ჯეპრას მედია მენეჯერი ნინი მეტრეველმა და ICI PARIS-სა და „თალიზის“ PR მენეჯერმა, ხატია შამუგიამ იმსჯლეს.