ჯეპრა სოციალურ მედიაში ახალ კამპანიას განახორციელებს. ქსელური პრომოუშენ კამპანია ახალ კონცეფციას დაეფუძნა და სოციალურ მედიაში სათაურით "Let's do your marketing" წარიმართება.
არქივი
ტრენინგები ქვემო ქართლის საჯარო მოხელეებისათვის
09 დეკემბერი 2009
ჯეპრას უფროსმა კონსულტანტმა, კახა მაღრაძემ, 2 დღის განმავლობაში ბოლნისის, დმანისისა და თეთრი წყაროს მუნიციპალიტეტების თანამშრომლებს ჩაუტარა მოკლე ტრენინგები საზოგადოებასთან ურთიერთობის თანამედროვე ტექნოლოგიებში. ღონისძიება ჩატარდა სამოქალაქო განვითარების სააგენტოს პროექტის „სამოქალაქო მონაწილეობა ქვემო ქართლში“ ფარგლებში.
ჯეპრა ფილტვის კიბოს საინფორმაციო კამპანიას განახორციელებს
07 დეკემბერი 2009
შვეიცარული ფარმაცეტული კომპანია „ჰოფმან–ლა როშის“ საქართველოს წარმომადგენლობასთან გაფორმებული კონტრაქტის საფუძველზე, ორი თვის განმავლობაში, ჯეპრა ფილტვის კიბოს შესახებ ცნობიერების ამაღლების კამპანიას განახორციელებს, რომელშიც შევა მედიასთან ურთერითობა, ინტერნეტ–რეკლამა, პირდაპირი კომუნიკაცია და რადიო გადაცემა აღნიშნული დაავადების თემაზე. კამპანიის სლოგანია „ადრეული დიაგნოსტიკა = ხანგრძლივ სიცოცხლეს!“
მედია ტრეინინგი პანდემიური (H1N1) 2009 წლის გრიპის შესახებ
27 ნოემბერი 2009
ბაზალეთის ტბის სასტუმრო კომპლექსში კორპორატიული პასუხისმგებლობისა და პიარის თემაზე სემინარი გაიმართა
20 ნოემბერი 2009
19 და 20 ნოემბერს ბაზალეთის ტბის სასტუმრო კომპლექსში გაიმართა ტრენინგი-სემინარი სახელწოდებით კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა და პიარი, რომელსაც ცნობილი სპეციალისტი, პროფესორი ვეინ ვისერი უძღვებოდა. სემინარში წამყვანი კომპანიების პიარ მენეჯერები მონაწილეობდნენ. ტრენინგი ბრიტანეთის საბჭოს, სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრის, გაერთიანებული ერების განვითარების პროგრამის ხელშეწყობით გაიმართა.
კახა მაღრაძის ლექციას მსმენელების რეკორდული რაოდენობა დაესწრო
09 ნოემბერი 2009
პიარ სკოლაში კახა მაღრაძემ მედიასთან ურთიერთობის საკითხებზე ღია ლექცია ჩაატარა, სადაც სკოლის მსმენელების გარდა, ყველა მსურველს შეეძლო დასწრება. სტუდენტები, ჯგუფური სავარჯიშოების დახმარებით, ლექციაზე შეძენილი ცოდნის ერთმანეთისთვის გაზიარებას შეეცადნენ. ლექცია - სემინარს 70-ზე მეტი მსურველი დაესწრო.
პერციამ ქართველ სპეციალისტებს ბრენდინგის ახალი კონცეფცია წარუდგინა
07 ნოემბერი 2009
5 და 6 ნოემბერს, შერატონ მეტეხი პალასში გაიმართა ტრენინგი-სემინარი სახელწოდებით „ბრენდის ბიოლოგია“. ტრენინგს ბრენდინგის ცნობილი სპეციალისტი, ავტორიტეტული საერთაშორისო კომპანია „ბრენდეიდის“ დამფუძნებელი, ვალენტინ პერცია უძღვებოდა. ტრენინგი EBRD–ის პროგრამა ”BAS”–ის ხელშეწყობითა და დაფინანსებით გაიმართა.
ჰაიდელბერგცემენტის კასპის ქარხანაში ვორქშოფი ჩატარდა
04 ნოემბერი 2009
იხილეთ მეტი