დღეს დასრულდა მოლაპარაკებები "მერიოტსა" და "ჯეპრას" შორის სოციალურ მედიაში საინფორმაციო უზრუნველყოფის თაობაზე. კონტრაქტის თანახმად, პორტფოლიო მოიცავს როგორც "მერიოტ თბილისის", ასევე "ქორთიარდ მერიოტის" მომსახურებასაც.
არქივი
ფარმაცევტული კომპანიების წარმომადგენელთა ასოციაციამ საქართველოში საჯარო პრეზენტაცია გამართა
16 მარტი 2010
16 მარტს, საკონცერტო დარბაზში ”თბილისი ივენთ ჰოლი” საქართველოში ფარმაცევტული კომპანიების წარმომადგენელთა ასოციაციის საზეიმო პრეზენტაციისადმი მიძღვნილი ღონისძიება გაიმართა. პრეზენტაციაზე ისაუბრეს ფარმაცევტული კომპანიების წარმომადგენელთა ასოციაციის შექმნის, მისი მიზნებისა და ამოცანების შესახებ. აქცენტები გაკეთდა საქართველოს ფარმაცევტულ ბაზარზე არსებული პრობლემებისა და მათი გადაწყვეტის გზებისა და მეთოდების საკითხებზეც. ღონისძიების მედია უზრუნველყოფა ჯეპრამ განახორციელა.
უგულშემატკივრე საქართველოს რაგბის ნაკრებს „ნატახტარი კასრთან“ ერთად
13 მარტი 2010
13 მარტს "ნატახტარი კასრისა" და საქართველოს რაგბის ეროვნული ფედერაციის თაოსნობით რაგბის ქომაგთა კლუბი ჩამოყალიბდა. თბილისის ივენთ ჰოლში საქართველო-რუმინეთის მორაგბეთა მატჩის წინ "რაგბის ქომაგთა კლუბის" პრეზენტაცია მოხდა, სადაც კლუბის პრეზიდენტად ყოფილი მორაგბე ნიკა რამიშვილი (დრუპი) აირჩიეს.
ჯეპრას კონსულტანტები ევროპული სკოლის ახალ პროგრამაზე იმუშავებენ
09 მარტი 2010
ჯეპრას უფროსი კონსულტანტები სოსო გალუმაშვილი და კახა მაღრაძე ევროპული სკოლის IB პროგრამის პრომოუშენ კამპანიაზე იმუშავებენ. კამპანია კომპლექსურია და ითვალისწინებს ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენებას, მათ შორის, სოციალური მედიის აქტიურ გამოყენებას ახალი პროგრამის სამიზნე აუდიტორიისათვის გასაცნობად. IBO პროგრამაში "ევროპული სკოლა" თებერვლიდან გაწევრიანდა.
ბავარიული ლუდსახარშისთვის ჯეპრამ გაყიდვების ახალი სტრატეგია შეიმუშავა
09 მარტი 2010
კომპანია ედრესის სოციალური მედიის კორპორატიულ პროექტს ჯეპრა მოემსახურება
09 მარტი 2010
კომპანია ედრესის სოციალური მედიის პლატფორმის განხორციელებაზე ჯეპრა იმუშავებს. ედრესი ბრენდების სახლს წარმოადგენს, რომელშიც შედის 1,2,3, ეტამი, გერი ვებერი, სელიო, ტომ ტეილორი, იუპი და დუ პარელი. აღსანიშნავია, რომ ედრესის კორპორატიული ბრენდის ნეიმინგი, ბრენდბუქის შექმნა და მარკეტინგული სტრატეგიის ჩამოყალიბება ჯეპრამ 2009 წელს განახორციელა.
სოციალური მედიის სააგენტომ სახალხო–დემოკრატების სოცმედია პლატფორმა შექმნა
09 მარტი 2010
ჯეპრა ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის პრომოუშენ კამპანიას ახორციელებს
01 მარტი 2010
იხილეთ მეტი