როგორ გადააქცია ბაკურიანმა ჩვეულებრივი დღე არაჩვეულებრივად
06 ოქტომბერი 2015
 „IDS ბორჯომი საქართველოს' ბრენდის, „ბაკურიანის“ მაისურში გამოწყობილი კურიერები თბილისის უბნებში გადანაწილდნენ დ...
როგორ გადააქცია ბაკურიანმა ჩვეულებრივი დღე არაჩვეულებრივად

06 ოქტომბერი 2015
Copy to clipboard

 

 „IDS ბორჯომი საქართველოს'" ბრენდის, „ბაკურიანის“ მაისურში გამოწყობილი კურიერები თბილისის უბნებში გადანაწილდნენ და სხვადასხვა პროფესიის ქალბატონებს მოულოდნელი საჩუქარი - მინდვრის ყვავილების თაიგული და ბაკურიანი გადასცეს. კომპანიამ ბევრი ადამიანისთვის ახალი სასწავლო და სამუშაო სეზონის დაწყება დაუვიწყარი და განსაკუთრებული გახადა.

საჩუქარს თან ხელნაწერი წერილი ახლდა, სადაც იმის რეცეპტიც კი ეწერა, თუ როგორ უნდა გადააქციო ერთი უბრალო დღე განსაკუთრებულად და როგორ უნდა იპოვნო ცხოვრების მამოძრავებელი ძალა.

კამპანია დაგეგმა და განახორციელა კომპანია ჯეპრამ.

იხილეთ ვიდეო

 

Innova-ს გახსნის საზეიმო ცერემონიალის ორგანიზება და მედიამხარდაჭერა ჯეპრამ უზრუნველყო
03 ოქტომბერი 2015
თბილისში, სანდრო ეულის 7 ნომერში, ახალი მრავალპროფილიანი კლინიკა, Innova გაიხსნა. კლინიკა აღჭურვილია უახლესი თანამედრო...
Innova-ს გახსნის საზეიმო ცერემონიალის ორგანიზება და მედიამხარდაჭერა ჯეპრამ უზრუნველყო

03 ოქტომბერი 2015
Copy to clipboard

 

თბილისში, სანდრო ეულის 7 ნომერში, ახალი მრავალპროფილიანი კლინიკა, Innova გაიხსნა. კლინიკა აღჭურვილია უახლესი თანამედროვე აპარატურით. მისი ძირითადი სამედიცინო მიმართულებები ნეიროქირურგია, გინეკოლოგია, ტრავმატოლოგია და ზოგადი ქირურგია იქნება.
ახალი კლინიკის გახსნას შრომის, ჯანმრთელობის და სოციალური დაცვის მინისტრი, ბატონი დავით სერგეენკო ესწრებოდა.
Innova-ს გახსნის საზეიმო ცერემონიალის ორგანიზება და მედიამხარდაჭერა ჯეპრამ უზრუნველყო.

იხილეთ ფოტოები

,,სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბის“ წევრების რიგით მეორე სამუშაო შეხვედრა
29 სექტემბერი 2015
სასტუმრო ჰოლიდეი ინში ,,სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბის“ წევრების რიგით მეორე სამუშაო შეხვედრა გაიმართა. შეხვედრა...
,,სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბის“ წევრების რიგით მეორე სამუშაო შეხვედრა

29 სექტემბერი 2015
Copy to clipboard

 

სასტუმრო "ჰოლიდეი ინში" ,,სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბის“ წევრების რიგით მეორე სამუშაო შეხვედრა გაიმართა.
შეხვედრას 100-მდე სხვადასხვა ბიზნეს, არასამთავრობო და საერთაშორისო ორგანიზაციის წარმომადგენელი ესწრებოდა. მიმდინარე საკითხების განხილვასა და სამუშაო ჯგუფების ფორმირებასთან ერთად, მოხდა ახალი წევრების მიღება და კლუბის წევრებისაგან წამოსული სხვადასხვა ინიციატივების განხილვა.
ღონისძიებაში მონაწილეობა მიიღო თბილისის მერის მოადგილემ, ირაკლი ლექვინაძემ, რომელმაც 13 ივნისის შედეგების პრეზენტაცია და დაზარალებულთა მხარდაჭერის პროგრამა წარადგინა.

იხილეთ ფოტოები

`გოდერძის` ბრენდინგსა და საკომუნიკაციო კამპანიების დაგეგმვას ჯეპრა უზრუნველყოფს
28 სექტემბერი 2015
სამთო-სათხილამურო კურორტის, 'გოდერძის' პოპულარიზაციის მიზნით საკომუნიკაციო კამპანიების დაგეგმვასა და ბრენდინგს ოქტომბრ...
`გოდერძის` ბრენდინგსა და საკომუნიკაციო კამპანიების დაგეგმვას ჯეპრა უზრუნველყოფს

28 სექტემბერი 2015
Copy to clipboard

 

სამთო-სათხილამურო კურორტის, 'გოდერძის' პოპულარიზაციის მიზნით საკომუნიკაციო კამპანიების დაგეგმვასა და ბრენდინგს ოქტომბრიდან კომპანია ჯეპრა უზრუნველყოფს.

სამუშაო შეხვედრა ყვარლის იუსტიციის სახლში
01 აგვისტო 2015
ყვარლის იუსტიციის სასწავლო ცენტრში ეროვნული სივრცითი მონაცემების ინფრასტრუქტურის (NSDI) შექმნისა და განვითარების პროექ...
სამუშაო შეხვედრა ყვარლის იუსტიციის სახლში

01 აგვისტო 2015
Copy to clipboard

 

ყვარლის იუსტიციის სასწავლო ცენტრში ეროვნული სივრცითი მონაცემების ინფრასტრუქტურის (NSDI) შექმნისა და განვითარების პროექტის საკომუნიკაციო სტრატეგიის დაგეგმვის სამუშაო შეხვედრა გაიმართა.
შეხვედრას ჯეპრას უფროსი კონსულტანტები, კახა მაღრაძე და თამარ მაჭავარიანი ესწრებოდნენ.

ჯეპრას კონსულტანტები, კახა მაღრაძე და სოსო გალუმაშვილი ტყის სექტორის საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე იმუშავებენ.
24 ივლისი 2015
ტყის სექტორის საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე ჯეპრას კონსულტანტები, კახა მაღრაძე და სოსო გალუმაშვილი იმუშავებენ. კამპანია GI...
ჯეპრას კონსულტანტები, კახა მაღრაძე და სოსო გალუმაშვილი ტყის სექტორის საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე იმუშავებენ.

24 ივლისი 2015
Copy to clipboard

 

ტყის სექტორის საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე ჯეპრას კონსულტანტები, კახა მაღრაძე და სოსო გალუმაშვილი იმუშავებენ. კამპანია GIZ-ის პროექტის ფარგლებში წარიმართება, რომელსაც ADA (Austrian Development Association) აფინანსებს.

"I like it" კამპანიისა და ‘ბაკურიანის’ ახალი ბოთლის პრეზენტაცია
21 ივლისი 2015
სასტუმრო თბილისი რუმსში ჟურნალისტებისთვის 'ბაკურიანის’ ახალი ბოთლის პრეზენტაცია გაიმართა. მოწვეულ სტუმრებს კომპანიის...
"I like it" კამპანიისა და ‘ბაკურიანის’ ახალი ბოთლის პრეზენტაცია

21 ივლისი 2015
Copy to clipboard

 

სასტუმრო "თბილისი რუმსში" ჟურნალისტებისთვის 'ბაკურიანის’ ახალი ბოთლის პრეზენტაცია გაიმართა. მოწვეულ სტუმრებს კომპანიის წარმომადგენლებმა 'ბაკურიანის’ დალევის ახალი წესი და კამპანია "I like it" გააცნეს, რომლის ავტორიც ჯეპრა გახლავთ.
"I like it" კამპანიის საკომუნიკაციო და საინფორმაციო მხარდაჭერას ჯეპრა ახორციელებს.

BSTDB ბიზნეს ფორუმის მედიამხარდაჭერა კომპანია ჯეპრამ უზრუნველყო
13 ივლისი 2015
19-21 ივნისს, საქართველომ შავი ზღვის ვაჭრობისა და განვითარების ბანკის (BSTDB) მმართველთა საბჭოს ყოველწლიურ შეხვედრას უ...
BSTDB ბიზნეს ფორუმის მედიამხარდაჭერა კომპანია ჯეპრამ უზრუნველყო

13 ივლისი 2015
Copy to clipboard

 

19-21 ივნისს, საქართველომ შავი ზღვის ვაჭრობისა და განვითარების ბანკის (BSTDB) მმართველთა საბჭოს ყოველწლიურ შეხვედრას უმასპინძლა, რომელიც მოიცავდა დირექტორთა საბჭოს და მმართველთა საბჭოს შეხვედრებს, ასევე ბიზნეს ფორუმს. აღნიშნული ღონისძიება საქართველოს მთავრობისა და ეროვნული ბანკის ეგიდით ჩატარდა. ღონისძიების მედიამხარდაჭერა კომპანია ჯეპრამ უზრუნველყო.

 

იხილეთ ფოტოები

სოფლის მეურნეობის სამინისტროსა და სოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდის (IFAD) მედიატური სამეგრელო-ზემო სვანეთის რეგიონში
07 ივლისი 2015
სოფლის მეურნეობის სამინისტროსა და სოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდის (IFAD) ორგანიზებით, 3-5 ივლისს ცე...
სოფლის მეურნეობის სამინისტროსა და სოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდის (IFAD) მედიატური სამეგრელო-ზემო სვანეთის რეგიონში

07 ივლისი 2015
Copy to clipboard

 

სოფლის მეურნეობის სამინისტროსა და სოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდის (IFAD) ორგანიზებით, 3-5 ივლისს ცენტრალური და რეგიონული მედიის წარმომადგენლებისთვის სამეგრელო-ზემო სვანეთის რეგიონში მედიატური გაიმართა. ტურის მონაწილეებმა, ორგანიზატორებთან ერთად, სხვადასხვა საწარმოები მოინახულეს.
კომპანია ჯეპრამ ღონისძიებას საკონსულტაციო მომსახურება გაუწია.

 

იხილეთ ფოტოები

`ჰით ბათუმის` საკომუნიკაციო კამპანიასა და მედია მხარდაჭერას კომპანია ჯეპრა უზუნველყოფს
06 ივლისი 2015
2015 წლის 6 ივლისიდან 15 სექტემბრამდე, ყოველ კვირას, ბათუმში განსხვავებული ტიპის ღონისძიებები ჩატარდება, რომლის კომუნი...
`ჰით ბათუმის` საკომუნიკაციო კამპანიასა და მედია მხარდაჭერას კომპანია ჯეპრა უზუნველყოფს

06 ივლისი 2015
Copy to clipboard

 

2015 წლის 6 ივლისიდან 15 სექტემბრამდე, ყოველ კვირას, ბათუმში განსხვავებული ტიპის ღონისძიებები ჩატარდება, რომლის კომუნიკაციაც მოხდება ერთიანი ქოლგის ქვეშ, სახელწოდებით „ჰით ბათუმი“.
„ჰით ბათუმი 2015“ წარმოადგენს ბათუმის საზაფხულო სეზონის სპეციალურ პროექტს, რომელიც თავის თავში მოიცავს 2 თვიანი პერიოდის განმავლობაში სხვადასხვა მიმართულების ფესტივალებისა და გასართობი ღონისძიებების ჩატარებას უწყვეტ რეჟიმში.
პროექტის საკომუნიკაციო კამპანიასა და მედია მხარდაჭერას კომპანია ჯეპრა უზუნველყოფს.