პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების კომპანია "ჯეპრამ" ავსტრიულ კომპანია "გებრუდერ ვაისთან" ხელშეკრულება გააფორმა.
თანამშრომლობა ითვალისწინებს პრემიუმ კლასის ლოგისტიკური ცენტრის გახსნას, ღონისძიების დაგეგვასა და მის სრულ მენეჯმენტს.
პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების კომპანია ჯეპრამ, მობილური მოწყობილობების მწარმოებელ ჩინურ კომპანია „ჰუავეისთან“ მორიგი ხელშეკრულება გააფორმა.
თანამშრომლობა ითვალისწინებს, ტელეფონ Ascend P6-ის პრომოუშენს, სატელევიზიო რეკლამას, ფლეისმენთს, BTL- აქციების გამართვას, სოციალური მედია პლატფორმის დაგეგმვასა და განხორციელებას.
პროექტის ფარგლებში მომხმარებლისთვის ნიკორას პროდუქტების ერთ სივრცეში თავმოყრის მიზნით, დამზადდა ნიკორას პროდუქტებისა და სამზარეულოს ტაბი, დაიგეგმა ორი ღონისძიება: ფოტოკონკურსი "კადრი ზაფხულიდან" და გასართობი ტრივია კონკურსი. ასევე, ნიკორას ფეისბუქის სარეკლამო კამპანია დაიგეგმა და მისი განხორციელება უზრუნველჰყო.
კამპანიის დასასრულს, ჯეპრას კონსულტანტმა ხვიჩა ჯღუთაშვილმა დაატრეინინგა ნიკორას სოციალური მედიის მართვის ჯგუფი.
ჯეპრას კონსულტანტებმა ამერიკული ორგანიზაცია ენგილითის დაკვეთით ყირგიზეთის რესპუბლიკის ეკო და ტექნიკური ზედამხედველობის ინსპექციისთვის 3 წლიანი საკომუნიკაციო სტრატეგია შეიმუშავეს. პროექტის ფარგლებში ჩამოყალიბდა ინსპექციის საზოგადოებასთან ურთიერთობის, შიდა პიარისა და სტრუქტურული რეორგანიზაციის სისტემა. პროექტი იუსეიდის მიერ იყო დაფინანსებული.
ჯეპრას კონსულტანტები USAID-ის მიერ დაფინანსებულ აჭარის მთავრობის საზოგადოებასთან ურთიერთობის პრაქტიკის გაუმჯობესების პროექტში მონაწილეობენ.
მოცემულ ეტაპზე მიმდინარეობს შეხვედრების სერია ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობის წევრებსა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურების თანამშრომლებთან.
პროექტის ფარგლებში მოხდება აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობის საზოგადოებასთან ურთიერთობის პრინციპების განმსაზღვრელი დოკუმენტის შემუშავება.
მომზადდება სახელმძღვანელო, რომელიც სამთავრობო უწყებებისთვის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სფეროში სტანდარტებსა და პროცედურებს განსაზღვრავს.
ექვს აგვისტოს, სასტუმრო „რედისონ ბლუ-ივერიაში“ კომპანია „ნატახტარმა“ პრესკონფერენცია გამართა.
ნატახტარის წარმომადგენლებმა საზოგადოებას ლუდისა და ლიმონათის თუნუქის ახალი შეფუთვა წარუდგინა.
0. 33 ლიტრიანი თუნუქის შეფუთვა მომხმარებლისთვის უფრო მოსახერხებელი და ხელმისაწვდომია.
5 აგვისტოს, ამერიკული არასამთავრობო ჰუმანიტარული ორგანიზაცია „ექთს ჯორჯიას“ ეგიდით დიაბეტით დაავადებული 50 მოზარდი, კახეთში გამაჯანსაღებელ საზაფხულო ბანაკში გაემგზავრა. ისინი, ორი კვირის განმავლობაში ექიმებისა და „ექთს ჯორჯიას“ წარმომადგენლების მეთვალყურეობის ქვეშ ყვარელში, საპატრიარქოს გიმნაზიის შენობაში იცხოვრებენ.
უკვე მეოთხე წელია, რაც დიაბეტურ ბანაკს სპონსორობას უწევს კომპანია „წყალი მარგებელი“ და ყოველწლიურად უსასყიდლოდ გადასცემ 1000-მდე ბოთლ ნაბეღლავსა და ბახმაროს წყალს.
29 ივლისს, ფონდი „ქართული გალობის“ ოფისში პრესკონფერენცია გაიმართა. პრესკონფერენციის ძირითად მიზანს წარმოადგენდა საზოგადოების ინფორმირება ყველაზე ღვაწლმოსილი მომღერლის ჰამლეტ გონაშვილის განახლებული CD ალბომის შესახებ, რომელიც ფონდი „ქართყული გალობის“ მხარდაჭერით გამოვიდა.
ჯეპრამ პრესკონფერენციის ორგანიზებაში და მედია გაშუქების დაგეგმვაში მიიღო მონაწილეობა.
27 ივნისს, პანკისის ხეობაში, სოფელ დუისში გაიმართა საქართველოს იუსტიციის მინისტრის, თეა წულუკიანის საჯარო შეხვედრა მოსახლეობასთან.
შეხვედრაზე მინისტრმა მოსახლეობას წარუდგინა ანტიდისკრიმინაციული კანონი. განხულილი იყო ხეობისათვსის დამახასიათებელი სპეციფიური პრობლემები და მათი გადაჭრის გზები. შეხვედრის ორგანიზებაში ჯეპრას კონსულტანტებმა მიიღეს მონაწილეობა.
მარნეულის სასურსათო ქარხნისა და კულინარიის აკადემიის ერთობლივი პროექტის „მარგებელი კულინარია“ გამარჯვებული გიორგი ჯანყარაშვილი გახდა.
კონკურსანტების საუკეთესო 20-ულით დაკომპლექტებულმა ჯგუფმა ჟიურის თვალწინ მომამზადეს კერძები, ხოლო შემდეგ ჟიურის წევრებს დააგემოვნებინეს.
დეგუსტაციის შემდეგ გამოვლინდა 5 ყველაზე „მარგებელი კულინარი“, რომელსაც მარნეულის სასურსათო ქარხანამ მსხვილი საყოფაცხოვრებო ტექნიკია გადასცა.
მათგან საუკეთესო სამეული კი კულინარიის აკადემიამ სამოყვარულო კურსის ვაუჩერებით დააჯილდოვა.
კონკურსის „მარგებელი კულინარია“ მედია პარტნიორი და მხარდამჭერი რუსთავი2-ის გადაცემა „სხვა შუადღე“ იყო.